Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til Programvare->Sikkerhet. Der leser du gjennom sticky, og du leser gjennom trådene som omhandler spyware og HiJackThis. Så kan du poste en logg i den delen av forumet, og sannsynligvis få hjelp.

Skrevet

Ikke finn på å "Click here to get all available software" men bare x ut vinduet..sparer deg for en del dritt da. Ellers må du nok kjøre en virus eller spyware kontroll.

Skrevet (endret)

Bruk avast antivirus/adaware/spyware..d ruuula..d e virus, spyware, adaware i ett..so last ned frå www.avast.com eller www.download.com

so teke du full scan åso fjerna d all drite du he på masjinå..etepå so lasta du ned ccleaner (www.download.com) å teke en rens me d..då blir masjinå go som ny :w00t:

Endret av ingebrigtz
Skrevet
Bruk avast antivirus/adaware/spyware..d ruuula..d e virus, spyware, adaware i ett..so last ned frå www.avast.com eller www.download.com

so teke du full scan åso fjerna d all drite du he på masjinå..etepå so lasta du ned ccleaner (www.download.com) å teke en rens me d..då blir masjinå go som ny  :w00t:

6389871[/snapback]

Gømte å sei at d e også firewall i d..( du må laste ned gome edition) d e gratis i 1 år

Skrevet

Hm..hos meg også kommer det egentli opp sånn skit, men jeg bare x'er ut vinduet..bruker til vanlig Mozilla men de gangene jeg åpner Explorer så kommer det så å si kvar jævla gang opp sånn skit om at jeg må laste ned ditt å datt fordi jeg har virus.

Men så langt har det gått fint uten med å bare takke nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...