Gå til innhold

Arcane Crystal Farming..


Anbefalte innlegg

Det har seg slikt at etter 1.11 patchen har prisene på Arcane crystals steget med rundt 30-40 gull.. Og når jeg trenger 2 stk vil jeg ikke betale 70-80 gull for en.

 

Jeg har mining som skill på den ene alten min, men har egentlig aldri brukt det noe særlig, og lurte på om noen hadde ett område hvor jeg kan skaffe meg arcane crystals. Tenkte litt på DM East, men det tar så lang tid til slutten og jeg kommer sikkert til å konkurere med andre der..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arcane crystals dropper i Rich Thorium Veins, last ned Gatherer addon og begynn å mine i Winterspring (særlig hvis du er hunter er dette et bra sted), EPL og Burning steppes.

6385197[/snapback]

 

Skal teste ut addonen og de plassene ØD

 

 

Takk for kjapt svar.

Lenke til kommentar
Arcane crystals dropper i Rich Thorium Veins, last ned Gatherer addon og begynn å mine i Winterspring (særlig hvis du er hunter er dette et bra sted), EPL og Burning steppes.

6385197[/snapback]

 

Si meg, hvorfor er WS et bra sted hvis man er Hunter?

6385502[/snapback]

 

Fordi det er tjukt av rich veins i Darkwhisper gorge. Det stedet er pakka med 60/61 elites, derfor kan FD være kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Arcane crystals dropper i Rich Thorium Veins, last ned Gatherer addon og begynn å mine i Winterspring (særlig hvis du er hunter er dette et bra sted), EPL og Burning steppes.

6385197[/snapback]

 

Si meg, hvorfor er WS et bra sted hvis man er Hunter?

6385502[/snapback]

 

Fordi det er tjukt av rich veins i Darkwhisper gorge. Det stedet er pakka med 60/61 elites, derfor kan FD være kjekt å ha.

6385513[/snapback]

 

Pakka med 59/60 elites og har lett farmet der som warrior >_>

Lenke til kommentar

Jeg har 13 av dem, som jeg kjøpte FØR patchen og jeg bare venter på at de skal bli dyrere og dyrere. Og jeg har tre ting med frost resitance og, så jeg vil blir ganske rik.

Lenke til kommentar

Begynner bli dritt lei og lete etter thorium veins nå. Syns det virker som om halve servern er ute og leter etter disse. Pluss alle chines farmers som det finnes alltfor mange av dessverre. Att det finnes folk som ninja hugger veins for deg gjør meg ennå mer F******!!! Har noen gang latt noen få hugge for og få skills men siden tar de og ninjaer veinen eller bare kommer bort og begynner og hugge mens man selv står det. Under alle lavmål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...