Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt dumt da, siden mye fra sesong 4 bygger opp til ulykkene som skjer i ep9.

Ser ut som vi får en lang pause fra neste Torsdag :< Blir vannsklig og vente helt til Januar med mer OTH.

Skrevet (endret)

hehe one tree hill <3

one tree hill ligger på en god 3 plass på mine favoritt serier :p

og jeg ser ikke på lite serier hell skal jeg si deg :ermm:

og btw så bør du se alle episodene før du ser S04E09 stine!

Endret av CrypTo2k
Skrevet

Kan noen av dere rangere alle sesongene? Har en episode igjen av sesong 1, og synes den var bra! Mye bedre en jeg hadde trodd på forhånd, så regner meg jeg går til anskaffelse av sesong 2 etter hvert også. :)

Skrevet

På www.tv.com så kan du finne en veldig bra anmeldelse av vær episode med karakterer.

Så folkens,ser dere fram til i morgen? gleder meg til i morra men samtidig litt trist og få en så lang pause fra oth ;) Håper i allefall episoden i morgen blir like bra som forrgie, selv om det skal mye til for det;)

Skrevet

Ikke så vanskelig å for dere å gi hver sesong vel? Alt for å lage en liten diskusjon. Da kan jeg også se hva jeg går til ved å se om dere gir ses 02, 03 (og 04) bedre karakterer enn ses 01. Selv ville jeg gitt sesong 1 7.5/10. :)

Skrevet

hehee, ja musikken er alltid bra i oth ;) Trur jeg brukte 4timer her om dagen på og høre igjennom oth musikk og finne det beste ;> Episoden i selv var helt grei, litt overnaturlig og er ikke for sånne episoder. de hadde lagd den bra.

Skrevet (endret)

Jeg ser på One three hill. Var helt hektet før :p Men nå ser jeg på det iblant.

Har sett hele sesong 1,2 og nesten hele sesong 3 og litt av 4ern.

Endret av DNA
Skrevet (endret)

Kunne noen gitt meg et lite resymmé av Season 2 episode 15? Klikker for episoden etter 5 minutter og får derfor ikke sett den. :( Blir nødt å lese meg gjennom den istedenfor.

Edit: Står det noe slikt på TV.com kanskje?

Endret av Deathie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...