Gå til innhold

WOW-Realm: Argent Dawn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumene til serveren på det offisielle World of Warcraft-forumet :)

 

Jeg spilte selv på AD, men jeg vil si at du bør finne en annen og nyere server. Det er ganske mange der, og jeg tror at man kan finne kø. RP-miljøet gikk nedover og nedover, og det var bare trist å spille der tilslutt. Man blir ganske lei av alle som, i say-chat, sier "lol", "rofl" osv...

 

Hvis du absolutt må ha Roleplay-server, så se på Moonglade eller en annen. De er merket med RP, og i grønn tekst.

Lenke til kommentar
Hvis du faktisk har tenkt til å RP-e, er Defias Brotherhood den eneste serveren som er verdt å vurdere. De andre har brutt fullstendig sammen.

 

Om du ikke skal det, sats heller på regulær PvE eller PvP, og alle er fornøyde.

6384037[/snapback]

 

Men nå har det seg slik at alle vennene mine er på Argent Dawn og jeg kjøpte spillet for andre gang om mandgagen og startet da. Er nå lvl 31. Har ikke særlig lyst til å bytte server og starte om igjen kan du si:) Trives på serveren også.

Lenke til kommentar

Og finner du rette folkene/guilden er det mulig og rp'e på AD fortsatt, jeg skal ærlig innrømme at kvaliteten har falt kraftig.. Og det er kommer for mange leet kids etc. Men jeg vil fortsatt tro at forholdene er mye bedre en på enkelte pvp/pve servere

Lenke til kommentar

Spiller selv på AD, og kan si at den er proppa med nordmenn og andre skandinaver generelt.

 

Men fraråder deg å spørre på realmforumet, da "serverpolitiet" kommer til å flame deg til døde, om ikke en eller annen hijacker tråden med "careface-smileyer" (AD er desverre proppa med lorewhores og andre som rakker ned/er nedlatende mot uvitende/nye spillere). :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...