Gå til innhold

Guild Wars - PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guild Wars

Det er an god del norske spillere i guild wars og jeg vil vie hva dere synst om spillet.

Er det gøy? :thumbup:

Er der kjedeli? :thumbdown:

Si hva du mener, og si hva som bør bli forbedret.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

du er klar over at det er et guild wars-subforum her?

Skrevet

Kryr av idioter i Guild Wars, men sånn er det i de fleste mmorpg spill hehe. Litt småirriterende er det også at alle ser "like" ut og alle har samme gearet. Det positive med spillet er pvp delen

Skrevet

Jeg har vært så heldig, at jeg bare har møtt hyggelige folk der.

PvE delen er morsomt (har lite erfaring i PvP), og det er ingen månedsavgift.

Du har gjort et knallkjøp!

Skrevet

Guild wars er et meget godt spill, et innovativt spill for en gangs skyld, i MMORPG sjangeren, selv om ikke alle er enige i at det er et MMORPG.

Skrevet

Jeg likte guild wars godt, men det er noen problemer med det. For det første foregår alt i instanser slik at utenfor byer kan man ikke møte andre folk en de i gruppa di. Man kan også kun spille som menneske og dermed ser alle temmelig like ut. Du vil heller ikke få noen glede av å lete etter über gear siden det fins svært lite av dette.

På den positive siden kan jeg nevne at spillet har en (forholdsvis) sterk historie og det forteller denne godt.

Skrevet (endret)

Tøft. Kjem du frå Volda/Ørsta området eller? kjem derifrå sjølv.

Ta kontakt (Mad Ramirez) om du får spelet :)

Endret av misterpogo
Skrevet

er ganske lei av spillet nå ja siden eg har 4 charractere i lvl 20, men må si det er morro i begjynelsen, masse trivelige OG mindre trivelige folk der, har blitt skamma for over 100k til sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...