AzidBurN Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har tenkt til å kjøpe meg et hovedkort og en prossesor til 3000kroner. Hovedkort: Uten raid ddr ram 8x agp port Prossesor: 2.0 / 2.5 ghz rundt der
jevel Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 To kjappe spørsmål: Hvorfor AGP8X, og hvorfor ikke raid? AGP8X er ikke spesielt nyttig per i dag, da ytelsen ikke øker nevneverdig. Når det kommer skjermkort som utnytter båndvidden bedre vil det sannsynligvis være såpass mye nytt på hovedkortene i tillegg, at du vil skifte hovedkort også... :smile: Når det gjelder onboard RAID, så er jo dette kun bonus slik jeg ser det? To ekstra IDE kontrollere som du kan sette disker på er jo ikke å forakte? -KJ
AzidBurN Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Skrevet 13. oktober 2002 Jeg kjøper heller raid controller Jeg er gamer vil satse på noe som holder en stund
jevel Skrevet 13. oktober 2002 Skrevet 13. oktober 2002 Da har du nok ikke så mange valg, er jeg redd. http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s8x/overview.htm -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå