Gå til innhold

WoW er et lett spill, og man trenger ingen taktikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det et fly? En fugl? -Nei, det er den mest latterligste moderatoren on planet earth.

6361503[/snapback]

Mer nøyaktig "Nei, det er en av de få personene her til lands som tørr å se på WoW som noe annet enn et perfekt maleri".

Skrevet
Siden "jeg er den teite modden", tenkte jeg at jeg skulle svare ;)

Diskusjonen handler ikke om taktikken i WoW, den handler om at WoW er overvurdert.

Det at taktikk kom inn i bildet er meg underlig, men poenget mitt er at det er minimalt med taktikk i spillet. Selsagt er det taktikk, men det er ikke på noen som helst måte noe som spilleren henger seg opp i med unntak av übersjeldne situasjoner.

Det at denne tråden klarte å flytte seg hit er vel det teiteste eksempelet på whining jeg har sett og går i boka mi. Slik går det når man ikke takler å være uenig med en 17 år gammel forummoderator på et forum for ungdom fra Hamar ;)

Takk for meg.

6361373[/snapback]

Så igjennom posten din igjen. Et like bra spill? Det handler vel ikke om at et spill er bra eller dårlig, men om du faktisk har det gøy når du spiller det. Om du har det gøy så har 100kr i måneden -ingenting- å si. Om du syns WoW er overvurdert, ok. At du, som en level30 player, snakker om at taktikker ikke er noe viktig, er ikke så veldig overraskende.

For meg virker det som om du bare vil ha noe å diskutere om. Argumentene dine holder ikke mål i det hele tatt.

Smaken er som baken ... og "careface" holdninger er meget barnslig. :)

Skrevet (endret)
Så igjennom posten din igjen. Et like bra spill? Det handler vel ikke om at et spill er bra eller dårlig, men om du faktisk har det gøy når du spiller det. Om du har det gøy så har 100kr i måneden -ingenting- å si. Om du syns WoW er overvurdert, ok.  At du, som en level30 player, snakker om at taktikker ikke er noe viktig, er ikke så veldig overraskende.

For meg virker det som om du bare vil ha noe å diskutere om. Argumentene dine holder ikke mål i det hele tatt.

Smaken er som baken ... og "careface" holdninger er meget barnslig. :)

6361527[/snapback]

Careface-holdninger, jeg? Pøh. Tullball.

Om du har lest noe av diskusjonen så vil du se at det meste går på sammenligning mot andre spill i samme sjanger og diverse "gratisalternativer", og jeg påpeker flere ganger at deler av diskusjonen er basert på individuelle meninger og at det derfor ikke er noe endelig svar. Når jeg sier "bedre spill" så snakker jeg selvsagt om min egen oppfatning av spillet, når jeg sammenligner spillet mot andre spill bruker jeg fakta.

Igjen så handler ikke diskusjonen om taktikk (det ble bragt opp av en eller annen person som hadde en "herregud, er du ikke highlevel. Noob!" holdning), og grunnen til at jeg tar med prisen per måned som faktor er fordi det finnes billigere/gratis alternativer som det absolutt er verdt å sjekke ut.

En viktig del av diskusjonen har vært å prøve og få folk til å forstå at WoW ikke nødvendigvis er så "nytt", "annerledes" eller "mye bedre enn alt annet" som så mange skal ha det til. Jeg syntes det selv er et bra spill, men måten det blir reklamert for av spillere og ikke minst anmeldere på internett, har vært stappet med ...kanskje "løgn" er litt for sterkt, men "tilpyntet fakta" passer bra. Ellers så har diskusjonen vært som å diskutere IE mot Firefox.

Endret av Phrozen
Skrevet (endret)
Kanskje du burde spille WoW litt mer før du sammenligner "fakta" med andre spill? Bare min mening.

6361598[/snapback]

Fakta om ting får man ikke nødvendigvis igjennom å oppleve noe selv. Fakta kan graves opp og med internett som ressurs er mye mulig. Nå har jeg selv drevet med spill siden jeg var veldig liten og vil påstå at etter to måneders spilling av WoW så har jeg et godt nok basisgrunnlag til å kunne kommentere det meste av spillet. Folk kritiserer jo ikke spillanmeldere som har en uke på seg til å teste ut spill - kanskje fordi WoW bare har fått skryt?

Vil påpeke at jeg verken er en "WoW-hater" eller en "Blizzard fanboy", jeg er midt imellom. Jeg liker spillet, men er ikke fornøyd.

Endret av Phrozen
Skrevet (endret)
Kanskje du burde spille WoW litt mer før du sammenligner "fakta" med andre spill? Bare min mening.

6361598[/snapback]

Fakta om ting får man ikke nødvendigvis igjennom å oppleve noe selv. Fakta kan graves opp og med internett som ressurs er mye mulig. Nå har jeg selv drevet med spill siden jeg var veldig liten og vil påstå at etter to måneders spilling av WoW så har jeg et godt nok basisgrunnlag til å kunne kommentere det meste av spillet.

6361631[/snapback]

Neh, det er ikke før i level 60 morroa begynner på ordentelig ;) 1-59 er bare opplæring.

Endret av Adey
Skrevet

6361598[/snapback]

Fakta om ting får man ikke nødvendigvis igjennom å oppleve noe selv. Fakta kan graves opp og med internett som ressurs er mye mulig. Nå har jeg selv drevet med spill siden jeg var veldig liten og vil påstå at etter to måneders spilling av WoW så har jeg et godt nok basisgrunnlag til å kunne kommentere det meste av spillet. Folk kritiserer jo ikke spillanmeldere som har en uke på seg til å teste ut spill - kanskje fordi WoW bare har fått skryt?

Vil påpeke at jeg verken er en "WoW-hater" eller en "Blizzard fanboy", jeg er midt imellom. Jeg liker spillet, men er ikke fornøyd.

6361631[/snapback]

Hehe, spillanmeldere er en annen sak.

Men ja, det er mulig å grave opp informasjon, men (etter min mening) så kreves det mer enn det for å kunne danne seg en skikkelig mening om et spill, ikke bare WoW.

Jeg lar det ligge der, middag nå. \o/

Skrevet (endret)
Bare skryt?

Les det offisielle WoW-forumet.

6361639[/snapback]

Nå tenkte jeg egentlig "norske anmeldere", beklager at jeg ikke påpekte det, og ikke hva brukere verden over mener. Jeg har ikke lest kritikk/skryt av spillet annet enn på hamarungdom.no, men jeg burde vel kanskje ta meg en titt og se om noe av det jeg er ufornøyd med tas opp der også (på det offisielle forumet, mener jeg).

Takk Gud for muligheten til å kunne redigere poster

Endret av Phrozen
Skrevet
hei.

Jeg kom til level 30 og kan si at wow ikke er takktikk

WoW suger, det sier de på hamar.

6361676[/snapback]

Hvis man hadde forkorta det til det så hadde det blitt nogenlunde riktig :p

Skrevet
hei.

6361676[/snapback]

Ah, jeg som trodde dette forumet hadde litt ..."modnere" brukere enn hva jeg er vant med på hamarungdom-sidene.

Want a tictac?

Skrevet
Nå har jeg selv drevet med spill siden jeg var veldig liten og vil påstå at etter to måneders spilling av WoW så har jeg et godt nok basisgrunnlag til å kunne kommentere det meste av spillet.

Nå skal du vite at du har ikke sett mye av WoW før level 40+ (helst 60), så du kan nok ikke kommentere det meste nei :)

Skrevet (endret)

Dette forumet har ihvertfall mere.."modnere" moderatorer enn de jeg er vant med på hu.no :ermm:

Takk gud for redigering ja

Endret av Tidus_hmm
Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Phrozen er jo helt noob, hvem trenger taktikk når man har epixx??

Skrevet
hei.

6361676[/snapback]

Ah, jeg som trodde dette forumet hadde litt ..."modnere" brukere enn hva jeg er vant med på hamarungdom-sidene.

Want a tictac?

6361696[/snapback]

Jeg vet ikke med Chokke, men jeg vil gjerne ha en tictac : >

Skrevet
Nå har jeg selv drevet med spill siden jeg var veldig liten og vil påstå at etter to måneders spilling av WoW så har jeg et godt nok basisgrunnlag til å kunne kommentere det meste av spillet.

Nå skal du vite at du har ikke sett mye av WoW før level 40+ (helst 60), så du kan nok ikke kommentere det meste nei :)

6361715[/snapback]

Jeg kan betrygge deg med at jeg ville hatt den nøyaktig samme oppfatningen om jeg hadde vært lvl 60. Arg, angrer på at jeg ikke bare løy i begynnelsen av diskusjonen og sa jeg hadde tre på lvl 60....

Dette forumet har ihvertfall mere.."modnere" moderatorer enn de jeg er vant til på hu.no :ermm:

6361723[/snapback]

Brukernavn på HU.no? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...