mESA Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Diablo 2: Lord of Destruction er etter min smak det beste rpgspillet noen sinne. Finner aldri samme diablo-stemningen i andre spill. Perfekt balangsert mellom vansklighet og bygge opp chars og ting man kan finne.
Dragen Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) og age of conan beta er visst rett rundt hjørnet! fikk også newsletter at lotr online beta kommer snart Endret 27. juni 2006 av BarteX
Mow Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Som jeg skrev i en annen topic, anbefaller jeg sterkt å prøve deg på Cabal Online. Det er for tiden i lukket beta, men de sender ofte invitasjoner.
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nytt og nytt, men Fable er jo genialt. SÅ lenge det varer.
Saddlefall Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nytt og nytt, men Fable er jo genialt. SÅ lenge det varer. 6397586[/snapback] Støtter den. Fable var veldig morro å spille gjennom
Nosferatu Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Titanquest kommer jo om ikke så altfor lenge. Ser utrolig artig ut og får glimrende reviews. http://titanquestgame.com/ [email protected]
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ikke stol på gamespot da. De har så lumpne reviews av noen spill. Tipper de blir betalt av blizzard for å rose dere world of warcraft.
Nosferatu Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ser mer på user reviews der enn de som gamespot crewet kommer med, det kan jo såklart hende det er ansatte som skriver de der selv da, men velger å tro at selv ikke gamespot er så fulle av visse ting. hehe. Bare laste ned Demoen å prøve selv. Er ikke værre
Nosferatu Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Utrolig så negativ da Har testa demoen nå. Morro spill, veldig likt D2 så en har sett og spillt det før på mange måter. Er nok timer underholdning i det til at jeg kommer til å kjøpe det når sommeren er over. Hvis en likte D2 så tror jeg nok Titan Quest faller i smak. Flott grafikk og god spillbarhet. Tommelen i været fra meg hvertfall, så kan Neppe si hva han vil
akristina92 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nytt og nytt, men Fable er jo genialt. SÅ lenge det varer. 6397586[/snapback] Helt enig. Utrolig moro å være ond. Få det beste sverdet, drepe kona di og knuse hjembyen.
daniel_984 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 KotOR 1 & 2 selvøflgelig. Det er langt mellom geniale og henrivende historier, disse kan fint legge seg inn blant de beste. Fikk også mine øyne opp for Star Wars generelt
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nytt og nytt, men Fable er jo genialt. SÅ lenge det varer. 6397586[/snapback] Helt enig. Utrolig moro å være ond. Få det beste sverdet, drepe kona di og knuse hjembyen. 6410467[/snapback] Eller prøve å bli homo Klarte det engang, å så drepte jeg han etterpå da.
Bone Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Hva med SpellForce II da?? Har visst fått god kritikk på gamer.no! Har ikke spillt det selv... noen som har??
Admiral1 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 arcanum? er riktig nok ikke nytt, men det er bra. gameplayet lingner diablo, men hoved plottet er kampen mellom teknologi(damp-motorer og sånnt) og magi
xiaNe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kjøpe spill: Elder Scrolls: Oblivion Guild Wars og Guild Wars: Factions Lineage 2 Everquest Anarchy Online + mange flere Gratis RPG spill: Conquer Online www.conqueronline.com Eudemons Online www.eudemonsonline.com Runescape www.runescape.com Risk Your Life 2: Incomplete Union www.ryl2.com.my + mange flere Have Fun
xiaNe Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Ikke stol på gamespot da. De har så lumpne reviews av noen spill. Tipper de blir betalt av blizzard for å rose dere world of warcraft. 6399322[/snapback] Si hva du vil men jeg og omtrent 6 millioner andre mener spillet fortjener det Prøv det før du kritiserer. Endret 5. juli 2006 av xiaNe
Bone Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Med fare for at dette blir en for, eller imot WoW -tråd, så må jeg bare si følgende.. Jeg spiller ikke WoW (noe mer), og har heller aldri kommet noe lengre enn level 27, ..men, å benekte at World of Warcraft er genialt, det synes jeg blir dumt! Det er et meget flott og velpolert spill! Det mangler kanskje dybde i forhold til andre spill.. Mange savner sikkert ett eller annet i forhold til andre spill, ..men nå er nå ikke World of Warcraft noe annet spill; Det er World of Warcraft! Og, som xiaNe påpekte; At millionvis av mennesker spiller / har spilt spillet, sier sitt! Da har de tydligvis truffet den "geniale" balansegangen mellom elementer de har tatt med og utelatt.. World of Warcraft kan være genialt, selv om det også kan bli bedre (på diverse områder)!
xiaNe Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Med fare for at dette blir en for, eller imot WoW -tråd, så må jeg bare si følgende.. Jeg spiller ikke WoW (noe mer), og har heller aldri kommet noe lengre enn level 27, ..men, å benekte at World of Warcraft er genialt, det synes jeg blir dumt! Det er et meget flott og velpolert spill! Det mangler kanskje dybde i forhold til andre spill.. Mange savner sikkert ett eller annet i forhold til andre spill, ..men nå er nå ikke World of Warcraft noe annet spill; Det er World of Warcraft! Og, som xiaNe påpekte; At millionvis av mennesker spiller / har spilt spillet, sier sitt! Da har de tydligvis truffet den "geniale" balansegangen mellom elementer de har tatt med og utelatt.. World of Warcraft kan være genialt, selv om det også kan bli bedre (på diverse områder)! 6442693[/snapback] La meg bare legge til et lite tillegg: At folk sier WoW suger bare fordi det finnes nerder rundt om i verden som stenger seg inne fra all sosial omgang bare for å spille er bare idioter! De må da forstå at det er spillerens valg og at spillet egentlig ikke kan ta noe av skylda for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå