bentyman Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er interessert i å prøve å ta backup av en film på en DualLayer plate. Jeg bruker Nero, men hvordan blir et lagbytte laget ved brenning? Jeg er interessert i å sette lagbytte selv, slik at jeg ikke får bytte mitt i en setning e.l, slik som Egmont er mestere på. Tips til andre gratis brenneprogram som lar meg sette bytte selv mottas med takk.
Apocalypse Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hva med å legge til litt "dummydata" på starten slik at du forskyver hvor i filmen lagbytte skal finne sted. Tviler på at egne programer som order dette eksisterer. Men et sted du kan prøve er cdfreaks sitt forum. http://club.cdfreaks.com/ Endret 22. juni 2006 av Apocalypse
bentyman Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 blir ikke så mye klokere. Her sender man foolk til månen, lager program som fjerner kopisperrer etc til dvd, men å lage et brenneprogram som detekterer at det er en dvd9 plate som blir lagt inn for så å komme opp med et preview vindu hvor man kan sette dette punktet selv, innen en gitt sektorramme, nei det klarer vi ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå