stig inge Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Noen som vet om nsr er likt plomber her i norge som i england. Som vist på denne siden .........http://www.nsr125.com/derestrict.htm. Altså er dt 2 plomberinger på nsr? en i svanehalsen og en i insuge? Endret 22. juni 2006 av stig inge
hølands_gutt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 yes riktig det, og vis du sjekker etter nøye i svana, donker litt så hører du det vel bra, og prøv å være litt presis på de plombene, hender at man borrer feil, og ender opp med flere hull i potta, og det bråker bare mer:S
stig inge Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Jeg har tatt den plomba i svana mn jeg lurte på den som sitter i innsuge? hvor mye mer effekt får jeg av det ?
hølands_gutt Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 vel en 10-20 km/t fortere, vis du løsner potta tar en hammer donker litt ved innsuget. så det skal være et ved innsuget, jeg har aldri tatt mine egentlig. ville kanskje vurdert og kjøpt en større forgasser, hjelper litt på draget, da får du liksom full effekt av selve potta.
HondaNSR Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Fy faen så mye vås som er å lese på dette forummet ! Plomberinga i innsuget er IKKE på norske versioner, kun engelske. I norge har vi derimot plombering i CDI og eksosventilstyring, og sylinder, pluss potta. Og det er kun den i potta du kan fjerne selv, CDI og eksosventilstyring og sylinder må byttest. CDI koster 6000kr i butikkene i Norge, og eksosventilstyringa er dyrere. Men om dere er interresert i de to så importerer jeg dem, 2800kr for CDI og 3300kr for eksosventilstyringa.
stig inge Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Ja da fikk vi klart opp det....takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå