Ingeniørstudent Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er det bare en bug jeg har eller har spillere i AV fått ikoner over hodene? noen har en grønn trekant, mens andre har et dødningshode. Synes isåfall det er en spennende vri ifra blizzard
Thomas J.L Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Man kan velge det selv, trykk på ikonet ditt. Er en meny som gjør at du kan velge va du vil ha over hodet
John Keats Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Må si er ble utrolig irritert på blizzard pga denne funksjonen.. Greit nok, jeg kan se nytteverdien av den på bossen som garr og andre bosser med flere adds.. Men det er alltid noen idioter som skal missbruke det.. Det som plager meg mest er at den kan settes på andre folk. I ZG i dag løp flere av folka rundt med store firkanter og trekanter over hodet, noe jeg synes ser utrolig barnslig ut.. Er også rimelig pissed siden blizzard ødela hele discord UI'en min.
ØysteinT Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Er også rimelig pissed siden blizzard ødela hele discord UI'en min. 6357418[/snapback] Ja, de ødelegger det med vilje. Har ikke noe som helst med at de fikser bugs og gjør forbedringer. Øystein
Ingeniørstudent Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 Faen så bra AV har blitt etter patchen! loota soldiers blood som vanligvis dropper en gang i blant. Nå loota jeg og fikk soldiers blood x 10 ! fra én mob! har i løpet av 50 min fått 2k rep. Nesten for lett nå AV ruler for tida! PS: Icelord ble summona i løpet av 15 min etter AV starta! Blir exalted i kveld
Omar Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Må si er ble utrolig irritert på blizzard pga denne funksjonen.. Greit nok, jeg kan se nytteverdien av den på bossen som garr og andre bosser med flere adds.. Men det er alltid noen idioter som skal missbruke det.. Det som plager meg mest er at den kan settes på andre folk. I ZG i dag løp flere av folka rundt med store firkanter og trekanter over hodet, noe jeg synes ser utrolig barnslig ut.. Er også rimelig pissed siden blizzard ødela hele discord UI'en min. 6357418[/snapback] l2p, ikke join noob guilds. Fikk stor nytte av det i naxx i kveld. Endret 21. juni 2006 av Omar
Djengo^^ Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Må si er ble utrolig irritert på blizzard pga denne funksjonen.. Greit nok, jeg kan se nytteverdien av den på bossen som garr og andre bosser med flere adds.. Men det er alltid noen idioter som skal missbruke det.. Det som plager meg mest er at den kan settes på andre folk. I ZG i dag løp flere av folka rundt med store firkanter og trekanter over hodet, noe jeg synes ser utrolig barnslig ut.. Er også rimelig pissed siden blizzard ødela hele discord UI'en min. 6357418[/snapback] l2p, ikke join noob guilds. Fikk stor nytte av det i naxx i kveld. 6357911[/snapback] var du i naxx? Fortell litt om det da
Knofle Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hele MCraidet så ut som en "My little Pony"-Fanklubb. Jeg fikk rosa diamant.
ahpadt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Må si er ble utrolig irritert på blizzard pga denne funksjonen.. Greit nok, jeg kan se nytteverdien av den på bossen som garr og andre bosser med flere adds.. Men det er alltid noen idioter som skal missbruke det.. Det som plager meg mest er at den kan settes på andre folk. I ZG i dag løp flere av folka rundt med store firkanter og trekanter over hodet, noe jeg synes ser utrolig barnslig ut.. Er også rimelig pissed siden blizzard ødela hele discord UI'en min. 6357418[/snapback] Finnes sikkert en hax som gjør den driten usynlig eller noe i den duren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå