Gå til innhold

kulaste kabinett i verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er ikkje spel-relatert. Tråden flyttes til "Hardware > Kabinetter og modifikasjoner", som er ein meir passande kategori.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satte inn hardware til en kompis i hans nye kabinett, Altså; X-Blade.

Det var noe inni så helvete dritt! Det bøyde seg bare hvis du tok borti det! :nei:

Dårlige løsninger, DÅRLIG PLASS!!, Møkka psu og noen sykt bråkete vifter.

Joda, Kabinettet ser kanskje bra ut ved førtse blikk men det er seriøst bare noe dritt! :thumbdown:

Skrevet
Satte inn hardware til en kompis i hans nye kabinett, Altså; X-Blade.

Det var noe inni så helvete dritt! Det bøyde seg bare hvis du tok borti det! :nei:

Dårlige løsninger, DÅRLIG PLASS!!, Møkka psu og noen sykt bråkete vifter.

Joda, Kabinettet ser kanskje bra ut ved førtse blikk men det er seriøst bare noe dritt! :thumbdown:

6354124[/snapback]

kan godt vere at dei er noe dritt, men så lenge ein tar godt vare på det og er forsiktig antar eg at det går bra.. :whistle:

Skrevet

Enig. X-blade=fjortis/drittkabinett. Hadde det selv i 2 uker før jeg kjøpte meg et kvalitetskabinett som er mye diggere(TT Shark).

Ooo Neon og sånt er kult i 2 uker så er det ikke fett..

-Derimot UV gir en Smothere effekt og ser bedre ut om du har sleeva psu og alle kabler.

Skrevet

Ville heller dratt med meg dette på lan enn det stygge i førstepost på lan og blitt stemplet for wannabe 14tizz sUp4h L4n b0y!:D:D:D:D:D:D

I333889.jpg

- Ikke at jeg synes dette er veldig fint, men dobbelt så fint som fjortis kabinett.

Skrevet
Ville heller dratt med meg dette på lan enn det stygge i førstepost på lan og blitt stemplet for wannabe 14tizz sUp4h L4n b0y!:D:D:D:D:D:D

I333889.jpg

- Ikke at jeg synes dette er veldig fint, men dobbelt så fint som fjortis kabinett.

6356874[/snapback]

nice kabinett, hadde tenkt å kjøpe sånn når eg bestillte data hinn dagen, men tok ein i samme serie..

Skrevet (endret)
Enig. X-blade=fjortis/drittkabinett. Hadde det selv i 2 uker før jeg kjøpte meg et kvalitetskabinett som er mye diggere(TT Shark).

Ooo Neon og sånt er kult i 2 uker så er det ikke fett..

-Derimot UV gir en Smothere effekt og ser bedre ut om du har sleeva psu og alle kabler.

6356141[/snapback]

håper ikkje det er meg dåkkar kritiserer, eg har ikkje eit fuckings neonlys..:p

:thumbup:

:cry::cry::cry:

Endret av xersess
Skrevet
mr.nauz Postet i går, 20:55

Det orange X-blade kabinette så litt kult ut 

Men ingen ting Slår et stillrent Lian Li 

Enig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...