tsunammi2k Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Inntil den nye 9.0 versjonen åpnet CTRL + N en ny fane, men nå åpner den bare et nytt vindu. Hvordan kan jeg skifte dette tilbake? Liker ikke at den åpner et helt nytt vindu slik som Firefox.
Torbjørn T. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Snarveier. Eller berre bruke Ctrl + T i staden.
Fruktkake Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Likte den gamle måten og jeg, har åpnet sinnsykt mange vinduer og ikke tabs i dag.. God vane, vondt å vende.
Torbjørn T. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) For meg var det ikkje store overgangen, men det er fordi eg stort sett bruker musa (mouse gestures) til å lage nye faner. Endret 22. juni 2006 av incanus
RattleBattle Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg gikk over fra Opera til Firefox for en liten stund siden. Ctrl + t i stedet for ctrl + n blir fort en ny vane . Tror jeg heller hadde begynt med ctrl + t enn å knote med å skifte taster, da må du gjøre det for hver eneste nye installasjon.
zeltex Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 jeg forrandret på det i C:\Programfiler\Opera\defaults\standard_keyboard.ini, da jeg ikke fant det i meny. Så ikke for nøye etter, men nå prøvde jeg "Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Snarveier " og forsto ikke helt tankegangen der. i .ini filen kan du bare søke etter 't ctrl' og bytte med med 'n ctrl'... funka i alle fall fett.
Torbjørn T. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Trur det er akkurat det same i innstillingane. Søk etter "t ctrl" og byt ut med "n ctrl".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå