Gå til innhold

Sommerforsetter du har satt deg

fompa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobbe :( Begynner kanskje som tømrer lærling neste mandag. og da ska eg jobbe store deler av sommerferien. (håper eg får noen uker ferie)

Skrevet
Skal ikke bli så brun som i fjor

6349449[/snapback]

:wow:

VIL du ikke bli like brun eller tror du ikke du får tid?

Brun > Hvit

anytime...

Jeg skal trene til militæret, har nå bare 4 og en halv uke igjen av sommerferien før det braker løs..

Skrevet
Skal ikke bli så brun som i fjor

6349449[/snapback]

:wow:

VIL du ikke bli like brun eller tror du ikke du får tid?

Brun > Hvit

6350970[/snapback]

Jeg liker ikke å være like svart som lankere, stopper i år ved nyansen litt før lankerstadiet.

Skrevet
Jeg liker ikke å være like svart som lankere, stopper i år ved nyansen litt før lankerstadiet.

6351097[/snapback]

:cool: Digg å ha sånn hud at DET blir en problemstilling. Godt mulig det går an å bli for brun, men har aldri sett det før. Dog har jeg sett mange som har brukt alt for mye solpudder o.l. Uansett vil du ikke bli en lanker, med mindre du har ekstremt langt navn og utstående tenner :p

Skrevet
Wtf er en lanker? Høres ut som noe gøyt noe :)

6351782[/snapback]

Lanker = en person fra Sri Lanka. Gjerne veldig mørke og ofte veldig stygge, imo.

Skrevet

En til: prøve og bli brun nå når jeg dra til italia. burde gå, skal tross alt værra der i 3-4 uker... og jeg eier nesten ikke farge engang

Skrevet
Lanker = en person fra Sri Lanka. Gjerne veldig mørke og ofte veldig stygge, imo.

6351796[/snapback]

hørt sånn, en av mine beste kompiser er fra sri lanka, han har draget som fy. og en tidligere eks av meg er fra sri lanka, og hun endte opp som modell i england. :tease:

Skrevet

6351796[/snapback]

hørt sånn, en av mine beste kompiser er fra sri lanka, han har draget som fy. og en tidligere eks av meg er fra sri lanka, og hun endte opp som modell i england. :tease:

6352109[/snapback]

Unntak bekrefter regelen. :tease:

Kjenner personlig ingen skjønnheter derfra...

Skrevet (endret)

- Prøve å få til en sjapp tur innom London

- Trene mer

- Sykle mer enn bare A til B

- Fortsette med å spille trommer

- Bedre ballkontroll (fotball)

Og selfølgelig blir det endel nerding (‹‹No pain no gain›› Sånn er det å være lærling)

- Fortsette kampen om å lære meg CSS, XHTML, PHP og TYPO

- Prøve meg på litt freelance jobbing

Endret av euroshopper
Skrevet

Sommerforsetter

hahah dette bå være det mest idiotiske jeg noen ganger har hørt , er ok med nyttårsforsetter , men Sommerforsetter hvem faen klater og tenke fram noe sånt piss ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...