Gå til innhold

lage guild på bloodfeather?


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om dere wow'ere ville bli med å lage guild på bloodfeather?

er på min andre lvl 60 der og det er masse norske karer der og...

vi hadde en helnorsk guild der nettop, norske helter AS het den, men det ble litt surr angående priester osv....

men vi tok hakkar en gang og ellers alle bossene i ZG og en i AQ 20, AQ 20 var ikke planlagt en gang, vi bare samla sammen noen å gikk :tease:

hadde vært koselig med en HW guild da, men greit om folk faktisk spiller der å lvler, så kunne vi satsa på ZG etter sommeren for de mest aktive av oss....

noen som vil bli med eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Norske Helter AS va helt konge :) Savner guildet allerede :cry:

Men eg tviler det er noe vits å prøve å lage et nytt helnorsk guild der igjen, grunnen av at utrolig mangen av de Norske Priestene, druidene og warlockene er i de beste guilda på serveren og er ikke mye interisserte i å joine :( Det var det som var grunnen til at guildet gikk i vasken

 

Men lykke til uansett, norske guild er utrolig mye gøyere enn internasjonale :yes:

Endret av Sau
Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg å vært med der. Begynner å bli lei av å bare henge i IF hele dagen uten å få gjort noe. Har en level 60 rogue ved navn Shadowwhip.

 

Presten min ble spurt om å joine Norske Helter i går, men den er pensjonert. Er rimelig lei av å heale :p

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Grunnen til at guilden ble oppløse var for vi hadde en druid og en warlock som var med å raidet, men warlocken leavet guildet og druiden fikk tilbud om å joine ett bedre guild så han stakk og. Og det var aldri raid når det skulle være, folk møtte opp 2 timer etter vi skulle starte.

Lenke til kommentar
så på grunn av to non-guildes så ble Norske Helter oppløst?? Eller tok jeg kraftig feil?

6353832[/snapback]

 

Ikke bare det... Nesten ingen var online når vi skulle raide, de kom 30min-1time etter at vi skulle ha startet. Så på grunn av det ble det ikke noe raid og de som var online når vi skulle starte likte ikke det. Og vi hadde stor mangel på healers/warlocks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...