Gå til innhold

Hjelp for å skaffe mount fra annen rase!


Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg lvl 60 med min Orc shaman og skal skaffe raptor mount... Er det noen som har noen guides på hvordan man aller best skaffer seg runecloth/rep med andre raser (spesiellt Darkspear Trolls)? Gi gjerne også personlige tips, for jeg veit det er en god del av WoW forum brukerne her som har mount fra en annen rase, altså exalted. :w00t:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg starta å mekke runecloth da jeg var lvl 49 med min human rogue (rep med darnassus) brukte alle pengene jeg fikk til å kjøpe runecloth både på AH og billig fra guildies, traff 60 og var 15k rep fra exalted. Etter personlige erfaringer syns jeg det går mye kjappere å grinde penger og kjøpe for maks 2g/stack enn å grinde det selv. Er så mye folk rundtom nå at man får ikke grinda skikkelig før 5 om morran uansett...

 

 

Grinder tyr's når jeg enn kan, en del runecloth + mye cash til å kjøpe

Lenke til kommentar

Hvis du nå akkratt har blitt honored med Trollsa da mangler du 12000 + 21000 rep til exhalted. Altså 33000 1 stack med runecloth = 50rep.

 

Dvs du trenger 660 stacks med runecloth. Skal du kjøpe alt på AH koster det deg ca 1320g. (2g pr stack).

Lenke til kommentar

Prisen på Runecloth vil vel også variere fra server til server. På min får jeg de normalt for 1g20-30s. Jeg tar aldri buyout på runecloth, hvis ikke det er på rundt 1g50s. Er som regel mellom 100-200 runecloth til salgs, samt at jeg bare byr på ting med short eller medium tid igjen. Har levert inn rundt 370 runecloth stacks, mangler vel 40-50 på å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Skal du kjøpe alt på AH koster det deg ca  1320g. (2g pr stack).

6350332[/snapback]

Det er veldig lurt å kjøre en makro i general i byene med noe som (buying your runecloth, c.o.d me 1,3g). Funker fett for alle som hater å styre med auksjoner. Gjorde dette og fikk all runeclothen jeg trengte på under ei uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...