Seifenblase Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Jeg sitter her med et lite problem. Telefonkabelen som kommer inn til huset er blitt skadet og burde vel bli skiftet ut eller reparert. Spørsmålet er bare, hvem skal jeg kontakte? Bilde:
Chevelle Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Er vel mest sannsynelig Telenor som eier kabelen så da vet du jo hvor du kan begynne. Ser ur som det er noe isolasjon på kablen som har løsnet. Har du problemer med nett eller hustelefon.
Seifenblase Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Skrevet 19. juni 2006 Nei, egentlig ikke.. bare at hastigheten hopper litt opp og ned av og til, men telefon og nett er rimelig stabilt..
agvg Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Normalt så feilmelder du dette til din telefonoperatør, har du rein linje så er det din ISP som skal ha meldingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå