Gå til innhold

Hva skal du foreta deg i sommer?

Rikkely

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null å niks, slækken, drikke, slækken litt til, tute rundt i ei snekke meg og noen kompiser har snekra på de siste ukene :)

Planen var vel å jobbe litt og, men fikk ikke jobben, så tror sannelig jeg driter i det hele, og bare - ja, slækkærn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke i Vassfaret(skæven) og noen dager i Skottland. Så hyttetur med venner og bekjente. Dessuten skal jeg bringe masse tid med kjæresten. Ser ut til å bli en fin ferie tid.

Skrevet
jobbe, flytte fra oslo til bergen,

6340430[/snapback]

Gled deg! :)

6340697[/snapback]

Det regner jeg som en sadistisk kommentar...

Jeg skal trene, trene, trene!

Skrevet

- Jobbe

- Henge med vennår

- Jobbe litt til

- Feste

- Være på hytta i tre uker :)

- Kjøre masse båt

- Øvelseskjøre en del :p

- Jobbe enda mer

- Å seff bade ganske mye på grimsvann.... (lokalt badevann) :D

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Forsvare landet. Trene. Se Touren.

Skrevet

reise til italia i 1 mnd, prøve og bli litt brun jaffal, komme hjem, havne på fylla, dra til bodø og kasje jobbe... yay

Gjest Slettet+6132
Skrevet

jeg vet bare hva jeg skal gjør i starten v sommeren, resten er uklart, muligens en tur til vestlandet for og besøke slektinger. Men gleder meg mest til det første i sommer, da drar jeg og pappa på roadtrip i skandinavia :w00t:

Først drar vi til karlstad for og skifte dempere på bilen, deretter til stockholm tar båten over til åbo. Kjører derfra ned til helsinki, i helsinki så tar vi båten over til tallin. I tallin avslutter vi turen med to dager på et 5 stjerners hotell. Regner med og bruke ca en uke på dette... Det beste er bilen vi skal kjøre, porsche 911 cab :dribble:

Skrevet

Blir Roskilde på meg, wohoo som jeg gleder meg. Reiser imorgen, og skal være tilnærmet rusa fra jeg setter meg i bilen til jeg kommer hjem igjen 10dager senere. :w00t:

Satser på en PL kamp i slutten av sommeren, hvis jeg greier å spare noe av feriepengene da. :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...