Gå til innhold

Wacom Intuos3 A4 billig pris?


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er feil plasert, men fant ikke hvor jeg kunne legge det.

 

Jeg lurer så inderlig på om det er noen Wacom Intuos3 A4 tegnebrett som ikke koster over 3000kr? Om så den koster 3200 eller 100 kr mer er det greit, bare ikke nesten 4000 eller over.

kan dere gi en link eller går det an å få kjøpt en brukt på nett??

Om dere har en og seller den hadde jeg vert interisert om den ikke kostet over det jeg vil at den skal koste.

 

Jeg bare MÅ ha en sånn XD, klarer ikke å vente lenger!!!!!!!!

 

Grunn til at jeg trenger den:

Jeg trenger tilbehøret: airbrush og flere gode penner følger med. Jeg må ha den i A4 fordi det er på størrelsen med et ark og jeg bruker A4 ark til nesten allt.

jeg mener at andre størrelser som A5 og 6 er for små og passe best til photo-redigering og jeg skal ikke holde på med photo. Jeg har mange andre grunner også, og trenger den sårt XD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det dummeste jeg har hørt. Hvorfor er det ikke greit å spørre om hvor du får en vare billigst? Er jeg en dust fordi jeg sjekker mange nettbutikker om prisen på en vare?

Man kan da spare 300-500 kroner, noe som er mat for én uke.

 

 

Da burde du titte i butikker, hvis du tror at "verden" er slik at alle varer blir solgt for samme pris. :roll:

Lenke til kommentar
Den er oppført på prisguiden her, les her.

 

Billigst: 3963,-

6333794[/snapback]

Om du kansje ser så er den på nesten 4000 kr :blink:

Det vil si at jeg har sett den prisen og det er det billigste på norske sider jeg har sett :p

 

Lurte på om det var noen billigere, noen som hvet om det er noen billigere på utendlanske sider? Er så dårlig til å finne ut av hvor mye penger fra utlandet koster i NOK :p

Jeg vil mer en gjerne betale extra for porto om det er billigere å kjøpe den fra utlandet XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...