Gå til innhold

W810i tele2 eller telenor ?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ha med ny mobil. Jeg har tittet på w810i og går nok for den, men er det noen store forkjeller på tele2 og telenor ? på elkjøp koster telefonen inkl 12 mnd abn. 2426,- med tele2 og med telenor koster den 3547,- inkl 12 mnd abn.

 

skal jeg velge? Hva er forskjell?

 

 

 

mvh anki

Endret av anki91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder tjenester så er de vel relativt like, men du kan jo se på www.tele2.no og www.telenor.no for å se hva prisforskjellene er også. Regner egentlig med at tele2 skal være billigere. Kommer jo helt an på hvilket abonnement det er snakk om. Telenor og Tele2 har jo mange forskjellige abonnementer så det er jo vanskelig å si hvem du bør velge utifra bare "Telenor-abonnement eller Tele2-abonnement"...

 

 

bertie

Lenke til kommentar
men med takne på det tilbudet fra elkjøp kan jeg velge viklet abn fra telenor eller tele2 jeg vill ?

6324716[/snapback]

 

Nei, det kan du ikke.. Mest sannsynlig så er det abb. Tele2 Mobil Pluss som koster 119kr i mnd + samtaler. Var jeg deg ville jeg bestilt mobilen fra Tele2s nettbutikk. Kjøpte min W550I der og jeg fikk mobilen etter to dager. Hos Tele2 koster W810 kr 898,- + 119 kr frakt avhengig av hvor du bor.

Lenke til kommentar
men med takne på det tilbudet fra elkjøp kan jeg velge viklet abn fra telenor eller tele2 jeg vill ?

6324716[/snapback]

 

Nei, det kan du ikke.. Mest sannsynlig så er det abb. Tele2 Mobil Pluss som koster 119kr i mnd + samtaler. Var jeg deg ville jeg bestilt mobilen fra Tele2s nettbutikk. Kjøpte min W550I der og jeg fikk mobilen etter to dager. Hos Tele2 koster W810 kr 898,- + 119 kr frakt avhengig av hvor du bor.

6324873[/snapback]

 

 

men om jeg bestiller den på tele2 og det blir noe galt med den kan jeg da gå til den med elkjøp ?

Lenke til kommentar
men med takne på det tilbudet fra elkjøp kan jeg velge viklet abn fra telenor eller tele2 jeg vill ?

6324716[/snapback]

 

Nei, det kan du ikke.. Mest sannsynlig så er det abb. Tele2 Mobil Pluss som koster 119kr i mnd + samtaler. Var jeg deg ville jeg bestilt mobilen fra Tele2s nettbutikk. Kjøpte min W550I der og jeg fikk mobilen etter to dager. Hos Tele2 koster W810 kr 898,- + 119 kr frakt avhengig av hvor du bor.

6324873[/snapback]

 

 

men om jeg bestiller den på tele2 og det blir noe galt med den kan jeg da gå til den med elkjøp ?

6324930[/snapback]

 

Du kan jo gå til elkjøp og si at den må sendes inn til Sony Ericsson på reperasjon. En i familien min kjøpte en mobiltelefon på nettet og etter en uke så daua den helt uten videre. Han gikk til Elkjøp og sa at den har daua og de sendte den inn for han.. Gratis....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...