Gå til innhold

Vet noen når Call of Duty 3 kommer ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen her av dere på forumet når Call of Duty 3, kommer ut. Har hørt at Gamer eller noen lignende skrev at spillet skulle komme ut til høsten. Det hørtes litt rart ut. At det er mulig å lage et så godt spill på bare litt over et år.

Er det noen som har hørt noe annet? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg tror det bare blir en "buffed up" utgave av CoD2, samme steder,samme handling på en måte, jeg så reklamen på tv, det så hefitg ut, tror jeg kommer til å kjøpe det når det kommer ut etterhvertm akkurat nå har jeg bare CoD2, men det har blitt kjedelig i lengden

Skrevet

Jeg personlig synest at det er for tidlig med enn oppfølger til CoD 2. Tror ikke spillet vil bli annet enn et skytegalleri som ikke kan skrive hjem om annet enn grafikk.

On topic: CoD 3 kommer i Q4 2006.

Skrevet

Spillet skal ihvertfall komme med ein betydelig forbedre MP del, og det er hellig. Spillet kommer også forøvrig bare til konsoll ;)

PC folket får vel ein konflikt i midtøsten var det sagt.

Skrevet

Mala, i rekolamen for CoD3 så var det ww2 setting, men jeg vet ikke, de sa at det skulle bli "urban combet" ala MIdøsten vs USA, men i reklamen var det ww2.. noen som vet noe om dette

Skrevet (endret)
Mala, i rekolamen for CoD3 så var det ww2 setting, men jeg vet ikke, de sa at det skulle bli "urban combet" ala MIdøsten vs USA, men i reklamen var det ww2.. noen som vet noe om dette

6320896[/snapback]

COD3 er WW2 ja,til konsoll. Eg har ein tråd om COD3 her ein plass. Søk etter den. MEn PC skulle får eit nytt COD spel med setting midtøsten slik eg forstod det.

EDIT: COD3 tråd!

Endret av Mala
Skrevet
Spillet skal ihvertfall komme med ein betydelig forbedre MP del, og det er hellig. Spillet kommer også forøvrig bare til konsoll ;)

PC folket får vel ein konflikt i midtøsten var det sagt.

6320698[/snapback]

Da kommer det vel til Xbox 360. Jippi :w00t:

Skrevet
Hvis man ikke kan spille en alternativ kampanje som Tysker(noe Activision tydeligvis ikke har baller til) er jeg ganske uintressert.

6321749[/snapback]

Det er vel noen spill hvor du kan spille FPS som tysker?

Tror jeg da, du kan spille dem i en rekke flightsimmer...

Er det ikke et spill som heter Blititzkrieg

Skrevet (endret)

^Bf1942^^. Dog det er ei noe spesielt action i single player, ikke noe oppdrag å utrføre bortsett fra å vinne egentlig. Trodde nå CoD3 skulle komme til PC også jeg, kan være like greit. Cod2 er vel ikke så gammelt, grafikken duger, og jeg hadde nesten blitt sur hvis jeg hadde måttet kjøpe et nytt "forbedret" spill så fort. Hvis det skulle spilt på samme maps kunne man vel heller patchet det?

Merk, jeg har ei CoD2. Men fortsatt det samme.

Endret av Neptun_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...