Gå til innhold

Kvinneguiden.no er nå en søsterside?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke Orkla Media blitt kjøpt opp?

Mener at jeg leste det i Fredrikstad Blad.

6406033[/snapback]

Jo, av Mecom. Hva har det med saken å gjøre?

6406070[/snapback]

Vil ikke det ha en sterk invirkning på Hardware.no? Og kan kanskje ikke det føre til at diskusjonsforaene blir slått sammen, hvis de anser det som mer lønnsomt?

Lenke til kommentar
Vil ikke det ha en sterk invirkning på Hardware.no? Og kan kanskje ikke det føre til at diskusjonsforaene blir slått sammen, hvis de anser det som mer lønnsomt?

6407615[/snapback]

 

Vi kommer ikke til å slå sammen diskusjonsforumet Kvinneguiden med Diskusjon.no med mindre det viser seg at dette er noe leserne ser nytten av selv. Uten å ha studert dette inngående virker det som en enorm jobb å gjennomføre en slik sammenslåing ettersom man skal konvertere brukere, poster, forumkategorier, osv.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
ser jo det at det er mange manne/gutte bein her inne med dame bilde på profilen sin.

er det bra vis det kommer damer hitt ?,

ikke det at mitt er så mye bedre.     

6313519[/snapback]

 

Man må da kunne bruke det profilbildet man ønsker. Det får være grenser for ømfintlighet... Tror de fleste nettbrukere takler å se bilder av folk av sitt eget kjønn :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har ikke noen tall å vise til men er overbevist om at vi var størst før VG fikk sving på forumet sitt. Nå er vi vel på en 2.plass.

 

Jeg fant denne statistikken: http://rankings.big-boards.com/?filter=all,NO

Transact er et selskap som diver forum for blandt annet VG, TV2, Aftenposten og Nettavisen.

 

Etter å ha sett på statistikken ser det ikke ut at diskusjon + kvinneguiden er nok til å passere Transact hvis man måler i antall innlegg. Hvis man hadde målt antall tegn, altså innlegg * gjennomsnittlig størrelse på innleggene, så tror jeg kvinneguiden + diskusjon hadde passert Transact.

6321063[/snapback]

 

Transact/VGD-forumet er så å si helt uten noe moderering. Titta over et par kategorier i dag, disse hadde en del spaminnlegg i seg. De har kanskje flest innlegg, men mange av disse er ren spam. HW.no-innleggene er moderert og er preget av kvalitet, og det teller! Hadde VGD vært modereret på samme måte hadde nok antall innlegg sunket betraktelig, pr i dag ligner det nærmest lovløse tilstander.

Endret av Iguil
Lenke til kommentar

Muligens ikke direkte spam, men veldig lav kvalitet på mye.

 

Edit: Poenget er hvertfall at de kan godt ha mange flere innlegg, det betyr ikke at det er noe "større" og bedre forum.

 

Edit2: Syns også at det er noe rotete i forhold til HW.no

Endret av Iguil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...