Gå til innhold

brenne svcd med nero 5.5


orbital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har vist seg gang på gang at (s)vcd lønner det seg ikke å brenne på for høy hastighet, iallefall dersom tanken er å spille av på standalone dvd - det blir mye krøll da, kan vel tenkes å komme av at cd-formatet vcd bruker ikke har error correction. Personlig brenner jeg (s)vcd på max 12x, eller 6x på cdrw - brenner jeg 8x på cdrw så leser faktisk ikke dvdspilleren min den i det hele tatt, selv om det er en Pioneer...

Lenke til kommentar

Hvis du skal brenne SVCD/VCD fra .bin/.cue filer kan det lønne seg å mounte disse i en virtuell cd-rom som f.eks DAEMON Tools, og bruker CD copy funksjonen i brenneprogrammet. Dette fungerer svært bra for meg. Brenner SVCD 16x med min USb Plextor 24x med perfekt resultat hver gang.

 

- Judaz -

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-11 19:35, skrev orbital:

jepp, jeg har 5.5.9.14, men hvis du går inn på:
, så står der: With the Nero MPEG-2/SVCD encoder you can burn video files to SVCD and watch them on all SVCD compatible DVD players.


 

Den pluginen er bare for når dersom kilden er noe annet enn svcd, for eksempel .avi - og det er jo ikke saken her. Forresten så suger den encoderen, bruk tmpgenc eller cce!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...