phnx85 Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Husker Dell kjørte tilbakekalling av batterier i en spesiell serie nå i vinter (tror det var nå i vinter) pga fare for kortslutting/overoppheting. Jeg sjekket at mitt batterie var i den serien, men jeg kom meg aldri så langt som å få sendt det inn. Vil det være for sent å benytte seg at det tilbudet nå tror dere? Kunne jo tatt kontakt med Dell kundeservice, men følte ikke for å sitte en time i telefon bare for å få tak i rette person hos Dell Endret 14. juni 2006 av phoen|x
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hei! Du har fem års reklamasjonsrett mot produksjonsfeil, så det skal gjelde uansett. Jeg foreslår at du forsøker å ta kontakt på epost til Dell. Hilsen, efikkan. Endret 14. juni 2006 av efikkan
JonV Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Søker du litt i forumet her så finner du sikkert link til den siden hvor en kunne sjekke om din maskin var utsatt. Ops hadde url i favoritter https://www.dellbatteryprogram.com/Default.aspx Endret 14. juni 2006 av JonV
Makky Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg ville brukt den linken mest mulig med å registerere batteriet. Å ringe kundeservice er nesten ikke vits, hvis du ikke vil sitte unødvendig lenge i telefonen. Da jeg ringte, i forbindelse med jobben hvor vi hadde 20 batterier som måtte byttes, hadde ikke kundeservice hørt om dette. Satt 45 min å venta mens behandleren spurte alle som var på jobb osv... (Han hadde ikke hørt om brevet som jeg leste fra ) Endte med at han bare beklaget ventetiden og laget en sak ut av det, som det tok nesten 4 mnd før vi fikk batteriene. 5 batterier i mellomtiden registrerte jeg via web-siden, og de nye batteriene ble levert innen 2 mnd. Endret 14. juni 2006 av Makky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå