Gå til innhold

trenger klipp fra the day after tomorrow *kjapt*


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så trenger jeg ett spessielt klipp fra the day after tomorrow.

 

Det er når vannet flyter inn over NY. over hele byen. Skal ha litt om global oppvarming, og trenger ett klipp fra den filmen (eller annen som handler om det samme). Skal liksom være smeltet arktisk is som flyter inn over NY. (tror det er NY),

 

Jeg vet dette er veldig kort varsel, men jeg skulle gentlig låne filmen, men han jeg skulle låne den av hadde allerede lånt den bort sier han dagen før eksamen.

 

så hviss noen har den på dvd eller pc, kan de klippe ut det klippet fra filmen og evt. laste det opp på nett. Eller finne det på internett. har søkt selv, og gjør det fortsatt, men det går kjappere hvis noen er grei og hjelper meg. Eksamen er jo viktig, og ett video klipp trekker veldig opp.

 

mod: hvis dette kan få bedre svar på en annen plass, orker du flytte den. er ganske viktig.

 

på forhånd takk :thumbup:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tusen takk for hjelpen. laster ned alt det der nå. sier ifra om det funker ;)

 

 

edit: når jeg åpner det så er det ingen ting (høyreklikker->lagre som). bruker FF, skal prøve å se om det funker i IE.

 

edit 2: nope, det funker ikke. Blir bare på ett par kilobytes når jeg lagrer det. :hmm:

får håpe det finnes noen andre plasser.

 

 

edit 3: Når dere leser dette er det forsent. da har jeg lagt meg, og kommer ikke til å sjekke diskusjon.no før eksamen. Men takk for at dere prøvde. :thumbup:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...