Gå til innhold

Sjanser for å få brutt bindingstiden gratis


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har telenor, og har bindingstid frem til 24.07.06, får utrolig store regninger så vurderer å bytte til djuice allstar..

 

Hva tror dere er sjansene for at telenor bryter bindingen min litt over en måned før, kostnadsfritt??

Skal jo tross alt fortsatt være hos telenor...

Endret av 2b@d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har telenor, og har bindingstid frem til 24.07.06, får utrolig store regninger så vurderer å bytte til djuice allstar..

 

Hva tror dere er sjansene for at telenor bryter bindingen min litt over en måned før, kostnadsfritt??

Skal jo tross alt fortsatt være hos telenor...

6302039[/snapback]

Hvis du vil bytte til et dyrere abonnemang kan det hende at telenor lar deg bytte. Ta en telefon til kundeservice.

Lenke til kommentar

Desverre er vel sjangsen 0 tipper jeg.

De som sitter på kundeservice har ikke lov til å røre bindingstid lengre. Prøvde å fjerne for en kunde som hadde 18 dager igjen, nope.

Bytt til NetCom, de sletter den selv om det er igjen litt. Kundeservice kalles det!

Lenke til kommentar

Tilsvarende opplevelse her..har et Netcom ActiveTalk-abbonement hvor bindingen gikk ut 12. juni 06 (dvs i går) og jeg fikk overført dette til et kontantkort allerede for over to uker siden!

 

Hos Telenor klarte jeg også å oppheve bindingstiden på et abbonement jeg opprettet i slutten av mars 06 allerede i slutten av april. Grunnen til dette var at Telenor ikke hadde lagt ut på hjemmesiden sin alle vilkårene til abbonementet FriTid som jeg bestilte, og at kundebehandler ga meg feilopplysninger slik at jeg inngikk en kontrakt under feile premisser. Kort fortalt var feilen fra Telenors side at de opplyste meg at ved ringing til Tele2-kunder så ville jeg betale det samme som om jeg ringte i "eget nett". Dette stemte ikke da Tele2 ble ansett for å være en del av "andre nett" til tross for at de leier hos Telenor.

 

Så nå er jeg en fornøyd Telenor-kunde som har fått forbruket mitt sponset med 1500 kr og står fritt til å skifte operatør skulle det dukke opp noe bedre tilbud enn det abbonementet jeg har!

 

Såvidt jeg har fått med meg ellers så er Telenor vanskelige med oppheving av bindingstid selv om det er få dager igjen, så du må nok belage deg på å vente til 24.07-06. Men det er jo alltids lov å prøve, så ta en telefon til kundeservice og hør ihvertfall!

Lenke til kommentar

Det er bare å kjefte og smelle og bitche på en saklig og seriøs måte til de lar deg si opp bindinga gratis. Har fått sagt opp både et mobilabonnement og et adsl-abonnement hos telenor ved å legge fram saken på en skikkelig seriøs måte, ha masse punkter om hvorfor de ikke har oppfyllt sin del av avtalen. Smør på og de gir seg til slutt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...