Gå til innhold

Rase/klasse vs alder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 år.

60 mage, 45 hunter, 32 rogue, 25 rogue, 22 priest, 22 warrior, 16 warlock, 21 shaman.

Spiller ikke nå though.

Skrevet

16 år, spiller cs en gang i blant med nerdVANNA.

Mage - Gnome

Warlock - Gnome

Rogue - Human

Priest - Dwarf

Er vell de jeg spiller mest på, hadde gått for Gnome Priest, hadde det gått ann! Gnomes ftw!

Skrevet

20 år

Gnome - Rogue

Gnome - Mage

Gnome - Warlock

Orc - Hunter

Orc - Shaman

NE - Priest

Human - Warrior

Tauren - Druid

UD - Mage

En del alts her da :) men di eg spiller mest er Orc hunter, Gnome rogue, UD mage og Human warrior.

Skrevet (endret)

Starte med Gnome for eg og en annet skulle ver tvillinger eg warlock han mage

lock og mage er jo i slekt.... så hete vi Flussa...Flusso

og en annet venn av meg start me det siden han såg meg spilte..

han ville ver rogue med engang :hmm:

Endret av wilai
Skrevet
lock og mage i slekt også nå O.o Så vidt jeg veit er warlocks egentlig mages bare at de har gått dypt inn i svart magi...

6323415[/snapback]

Ja, brorn din er vel i slekt med deg sellom han begynner å snakke polks?

Skrevet (endret)

Masse kids som spiller nelf i diverse former. Tror ikke jeg har møtt mer enn en håndfull alver som faktisk har greid å oppføre seg voksent siden jeg begynte å spille WoW. Ellers går det i klassikerne gnome warrior, tauren shaman, og selvfølgelig nelf hunter kalt Legolasssz.

edit: Har selv vært innom:

Troll Warrior

Troll Priest

Troll Hunter

Human Mage

Human Paladin

Orc Warlock

Orc Shaman

Undead Rogue

Tauren Druid

Er 18.

Endret av Xeenon_
Skrevet

21 År

Første jeg starta var en Ne rogue forde hadde sett en video med stealth og det så kult ut. Spilte den til 31 så begynne en mage levela den til 60 etter det levela jeg roguen til 60

Skrevet

Jeg er av den erfaringen at enkelte warriors (inspirert av én spesiell her på forumet), og ganske mange rogues er spilt av små barn mentalt sett. Shamans er også velsignet med en ganske lav snitt-alder, tror jeg. Jeg gir egentlig blanke i om spilleren er 14 eller 30 år, det er oppførselen som teller; og ja, jeg har spilt med en på 32 som er mye mer barnslig enn en annen på 15 :)

Ellers er jeg litt av den oppfatning av dr00d/priest/pala i endgameguilds sjelden er spilt av den yngre garde.

Siden jeg selv spiller d00rf huntarr liker jeg å tro at disse ofte er greie, veloppdragne spillere, men jeg må innrømme at jeg har sett værstinger blandt mine egne rekker der :/

Skrevet

Eg er 16 år

60 Dwarf Paladin

60 Gnome Warrior

eg valgte igrunn Dwarf Paladin fordi eg så det på wow websiten, eg hadde jo egentlig ikke peiling på noe som helst, hadde eg vist at humen hadde paladin også så hadde eg jo valgt dem.

Gnome valgte eg egentlig fordi det er helt rått att en liten gnomus banker store tauren^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...