Gå til innhold

Rase/klasse vs alder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det handler da kun om interesser? Man er da ikke automatisk "fjortis" eller "småunge" om man spiller på en NE hunter? Jo, jeg har en av dem.

 

Noen er barnslige, noen er voksne, og det har sjelden mye med alder å gjøre, heller personlighet, situasjon og miljø. Jeg pratet med en 14 år gammel gutt for en stund siden, han var virkelig moden i sin måte å snakke på, og oppføre seg på.

Da jeg var 14, var det så veldig irriterende at folk ikke ville spille med meg, eller snakke, for den saks skyld, fordi jeg var fjortis. Jeg var aldri fjortis.

Alder har litt å si, men ikke mye. Ikke mye.

 

Jeg har utrolig mange alts, jeg husker ikke alle lengre.

Human rogue

Human warlock

Troll priest

Nelf hunter

Dwarf hunter

Orc hunter

Enda en orc hunter

Orc warrior

Human mage

Undead mage

Nelf druid

Nelf warrior

 

Og da gir vi oss. Husker ikke flere.

 

PS: Jeg er 16

Lenke til kommentar

32 år

 

60 Tauren warrior (første char) spiller ikke på den mer. Alt for mye ganking på pvp realm.

 

60 Human priest (main nå) pve realm. Nå liker jeg wow, før føltes det ut som en jobb.

 

Det jeg tror er mye kiddo chars er NE og Dwarf hunters.

Har hvertfall opplevd dem jeg har vært i pug med som helt på jorde med oppførsel. Det er vel det eneste unntaket jeg har merket. 5 ut av 30 hunters jeg har vært i gruppe med har oppført seg voksent.

 

Merket ikke så mye til slik på Horde egentlig da jeg spilte warrioren.

Der var det faktisk en dwarf hunter som ble grand marshal og han er 34 år.

Så helhetsmessig tror jeg det er kids i de fleste klasser, man legger kanskje mer merke til NE og dwarf hunters pga de har fått stemple på seg fra starten av.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Artig topic^^

 

Klassiske ting:

- 12-åringer som spiller en NE male hunter, er lvl 46, har masse AH-gear (deriblant en grønn hjelm med horn på (den typiske looken)) og maser om ditt og datt, den er megatypisk^^

- En annen typisk ting er seriøse 25+(år) som spiller 60 orc shaman med masse epix.

- 16-17'åringer bruker å være UD mage (me) eller UD rogue, ganske så klassisk :cool:

- Sist men ikke minst: 60 male NE druid eller rogue, er 12-13 år og snakker nynorsk( :p ) maser på deg hele tiden om instancer og forskjellig.

Endret av Megaman42
Lenke til kommentar
Artig topic^^

 

Klassiske ting:

- 12-åringer som spiller en NE male hunter, er lvl 46, har masse AH-gear (deriblant en grønn hjelm med horn på (den typiske looken)) og maser om ditt og datt, den er megatypisk^^

- En annen typisk ting er seriøse 25+(år) som spiller 60 orc shaman med masse epix.

- 16-17'åringer bruker å være UD mage (me) eller UD rogue, ganske så klassisk  :cool:

- Sist men ikke minst: 60 male NE druid eller rogue, er 12-13 år og snakker nynorsk( :p ) maser på deg hele tiden om instancer og forskjellig.

6418378[/snapback]

Deg? Noen du kjenner?

Lenke til kommentar

Tror ikke alder har så alvorlig mye å si, annet enn at jeg vet at når jeg var sånn 11-12 år ville jeg synes at dwarf var like fet. Det kan jo ha noe med at jeg har digga Hobbiten helt siden jeg var liten da, men det er nu dwarf jeg synes er og blir fetest.

 

Grunnen til at så mange mener at de yngste spiller undeads, ne's og humans for det meste kan jo ha noe med at det rett og slett er de rasene det er mest av. Det vil jo alltids være noen drittunger, og jo flere som er overnevnte klasser, jo større sjanse er det for at drittungene som stikker seg ut er nettopp en slik klasse/rase.

 

Det med at alle "shitkidsa" spiller UD rogue og NE hunter er i mine øyne et veldig "opphypa" fenomen, og derfor sier "alle" det.

 

(Er selv 17, og spiller dwarf rogue. Valgte alliance fordi jeg kunne være dwarf, og fordi vennene mine hadde starta som alliance.)

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Artig topic^^

 

Klassiske ting:

- 12-åringer som spiller en NE male hunter, er lvl 46, har masse AH-gear (deriblant en grønn hjelm med horn på (den typiske looken)) og maser om ditt og datt, den er megatypisk^^

- En annen typisk ting er seriøse 25+(år) som spiller 60 orc shaman med masse epix.

- 16-17'åringer bruker å være UD mage (me) eller UD rogue, ganske så klassisk  :cool:

- Sist men ikke minst: 60 male NE druid eller rogue, er 12-13 år og snakker nynorsk( :p ) maser på deg hele tiden om instancer og forskjellig.

6418378[/snapback]

Deg? Noen du kjenner?

6418463[/snapback]

 

MIN første var dverg hunter (når jeg var 16 år), så ble det UD mage og til slutt en Human paladin. Er 17år nu..

Om det var de masefolka du tenkte på så er det in-game kjennskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

at shitkids spiller undead rogues/night elf hunters er vel ikke nødvendigvis så innmari langt fra sannheten, selv om det er litt trist for de som spiller undead rogues/night elf hunters og ikke er shitkids :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...