Gå til innhold

LCD for spillere


Anbefalte innlegg

Og hvis du ikke liker høytalerene er det bare å koble på egne, de er der bare for at det skal se tøft ut.

6300848[/snapback]

 

Skjermen blir tyngre, dyrere og mer klumpete for et "lille ekstra" jeg ikke vil ha.

 

Men for all del, det finnes vel noen som kjøper skjerm pga innebydge høyttalere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir som k500i. Den prøver å være alt, men får til kun hva den egentlig er laget for. Telefon.

6300667[/snapback]

Hey! Ikke mobb telefonen min! Synes den er fin jeg. :love:

 

 

Har alltid irritert meg over høytalere på skjermer, hva er vitsen liksom? Når de i tillegg skal legge til en sub....

Kan heller ikke huske å ha brukt høytalere til spill, med mindre jeg har venner på besøk da. Har vanskelig for å tenke meg at mamma blir veldig glad når en granat sprenger mellom beina mine, selv om suben er 15w så blir det litt liv når man har satt opp volumet så man hører litt.

Lenke til kommentar
Dette blir som k500i. Den prøver å være alt, men får til kun hva den egentlig er laget for. Telefon.

6300667[/snapback]

Hey! Ikke mobb telefonen min! Synes den er fin jeg. :love:

6301260[/snapback]

 

Jeg har k500i jeg og. :p Knirker bra og joystick som lever sitt eget liv. Plass til tre dårlige sanger og endel 640*480 bilder.

Lenke til kommentar
er det ikke 100hz/tilsvarende er det uaktuelt.

6302317[/snapback]

 

Tilsvarende 100Hz vil si over 20ms (minst to oppdateringer av pixel, og antageligvis noe blur ettersom hva slags fosfor, og hva slags lysstyrke/kontrast det er snakk om). Denne skjermen har 2ms responstid grått til grått.

 

Det er faktisk bare en tilvenningssak, og det er ikke bare responstiden som har noe å si. Jeg spiller fint CS på en LCD med 12ms responstid. Grisebanke deg skal jeg klare fint også. Mange tror at responstiden er det avgjørende, mens det faktisk oftest er panelforsinkelser og andre ting som kan forårsake at en LCD ikke er responsiv nok.

Lenke til kommentar
er det ikke 100hz/tilsvarende er det uaktuelt.

6302317[/snapback]

 

Tilsvarende 100Hz vil si over 20ms (minst to oppdateringer av pixel, og antageligvis noe blur ettersom hva slags fosfor, og hva slags lysstyrke/kontrast det er snakk om). Denne skjermen har 2ms responstid grått til grått.

 

Det er faktisk bare en tilvenningssak, og det er ikke bare responstiden som har noe å si. Jeg spiller fint CS på en LCD med 12ms responstid. Grisebanke deg skal jeg klare fint også. Mange tror at responstiden er det avgjørende, mens det faktisk oftest er panelforsinkelser og andre ting som kan forårsake at en LCD ikke er responsiv nok.

6303566[/snapback]

 

Sant. Jeg gikk fra CRT til 17" LCD 12ms skjerm til 1950kr i min "übreste" CS tid for litt over et år tilbake. Tok meg en uke så var jeg tilvent. Det var litt uvant i starten å kunne se haler på noen millimeter når jeg dro ting kjapt over skjermen, men nå er jeg tilvant. Tenker ikke på det lenger. Skulle dog kanskje ønske at jeg hadde hatt 8ms noen ganger, men det er slett ikke så ille med LCD som enkelte gamere skal ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...