Gå til innhold

Hva synes dere om Unreal Tournament 2003?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-12 11:17, skrev magfa:

kopi av q3 jo...... faan dette likte jeg dårlig. jeg som elska UT. skjønner ikke hvordan de har klart å ødlegge dette spillet. . men får vel gi det litt mere tid. :sad:


 

Quake 3 var en kopi av UT, og UT2k3 er en videreføring av UT. Så det er ingen her som har kopiert verdns mest spilte spill i forhold til hvor mye det suger, nemlig Quake 3.

 

Novi, the little bitchin one

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-13 12:07, skrev NoviKaNa:

Quote:


Den 2002-10-12 11:17, skrev magfa:

kopi av q3 jo...... faan dette likte jeg dårlig. jeg som elska UT. skjønner ikke hvordan de har klart å ødlegge dette spillet. . men får vel gi det litt mere tid. :sad:


 

Quake 3 var en kopi av UT, og UT2k3 er en videreføring av UT. Så det er ingen her som har kopiert verdns mest spilte spill i forhold til hvor mye det suger, nemlig Quake 3.

 

 

 

grunne til at jeg ikke spilte så mye q3 var at det var for masete hopp hopp skyt sprett , i motsetning til UT der man kunne luske litt rund , nå er det blitt samme stresse men UT2003. s

 

kulle tro det var en kopi av q3 som jeg sier. at Q3 er en kopi av UT er mulig men de to spilla er helt forskjellige. hvorfor gi ut et spill som er likt Q3 ? må være at de har hatt mere suksess enn UT da vel. å ja vet at UT er et populært spill men ganske sikker på at Q3 er mere populært i lan og konkuranser ennn UT.

desverre....

men Q3 og cs er litt 14'tis spill så de har vel flere kunder å selge spilla til. mulig det UT2003 prøver på....

Lenke til kommentar

jeg prøvde UT2003 på nettet for første gang i går. Jeg har aldri spilt noen andre spill på nettet før heller. Det var sjefskult! :smile: Men jeg har et par spørsmål til dere som er hardbarka spillentusiaster. Hver gang en runde (deathmatch) var ferdig så skreiv nesten alle de andre deltakerne "gg" Hva betyr det?

Hvordan vinner man?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-13 18:10, skrev Reino:

Hver gang en runde (deathmatch) var ferdig så skreiv nesten alle de andre deltakerne "gg" Hva betyr det?

Hvordan vinner man?


 

GG er kort for Good Game :smile:

 

Noen andre:

 

GJ = Good joob

GW = Good work

GL = Good luck

Lenke til kommentar

Nå er jeg lut lei av alle som klager over at ut2k3 er en kopi av q3. Dere kan klage så mye dere vil hvis det er noe dere ikke liker i ut2k3, men slutt for guds skyld å kalle det for en q3 kopi!

For det første har ut2k3 lagt inn adrenalin systemet, som både fjerner delvis campe-rundt-super-itemsene, dette er etter min mening en glimrende ide, eneste minuset etter min mening er at det burde være mer en de 4 som er, hvis det da ikke fins flere?

 

Alle våpnene er balansert perfekt, hvert våpen er dødbringende og selv om du møter på en fiende med flak kanonen kan du drepe vedkommende med stort sett alle våpnene, selv med shield-gunneren.

 

Uansett vil jeg si jeg er skuffet over single player campaignen, hadde faktisk store forhåpninger til den. Deathmatch begynner å bli litt for gammelt for meg, iallefall når glimrende moduser som aussalt finnes, skjønner ikke hvorfor de utela det. Gamle domination var utrolig tøft, men det nye er heller tåpeligt, vil si at det var det mest skuffende med ut2k3. Bombing run var greit nok, men de skulle ha hatt flere moduser, men det er vel heller vanskelig å lage for mange moduser? Ellers er jeg skuffet over en del av kartene. Imponerende grafikk kan ikke redde noen av de trange fæle kartene som kom med ut2k3, men ellers er det et glimrende spill. Men det er alikevel mye moro med multiplayer.

Lenke til kommentar

Synes Unreal Tournament 2003 er et ganske bra spill jeg.. Singel Player var ikke spesiellt morsomt, men mulitplayer er rått..

 

DeathMatch har alltid vært kjedelig og kommer alltid til å være kjedelig..

 

Men Capture The Flag, Bombing Run og Double Domination gjør det verdt hele spillet... Bombing Run er min personlige favoritt ;)

 

Det hjelper jo alltid å ha et pare kule kamerater å spille spillet med, det er ikke alltid like kult alene ;)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-13 19:37, skrev Reino:

Takk for opplysningen, men hvordan kåres vinneren når tiden er ute? Er det rett og slett han som har blitt drept minst ganger som vinner? Eller er det andre ting som teller? Nå tenker jeg på deathmatch, de andre har jeg ikke prøvd ennå.


Den som har mest fraggs (kills) vinner. Hvis noen har like mange fragg så vil den som har blitt drept minst komme først av de med like mange fraggs :-/

 

Syns Ut2k3 virker bra nå som jeg har fått prøvd det endel, men spillemessig så er UT fortsatt favoritten (inntil videre)

Prøvde Q3 her om dagen etter MANGE måneders pause, og det var jo en gedigen skuffelse hehe

Holder meg til UT/UT2k3 i den genren der....

Lenke til kommentar

Spela det på 1280x1024, med alle details på high, og tykkjer at spelet er bra. multiplayer er heftig , singleplayer er jeevla keisamt. Berre synd mesteparten av serverane eg har spelt bruka instagib og low gravity.

 

Det kan godt være rykte, men eg har høyrt at det skal komme ein tilleggspakke / patch som skal inkludere køyretøy, fly +++. Det hadde vore noko!!

Lenke til kommentar

UT2003 er ikke den revolusjonen mange ventet på, men det er bedre enn de andre FPSene på markedet. Noen av spilltypene kunne vært utelatt, f.eks. double domination, men alt i alt er det et meget kult spill.

 

Det jeg savner er gode servere, stort sett må man ta til takke med britiske eller svenske servere som kjører alle mulige maps (16 player på training day :roll: )..vil ha et par solide norske servere..

 

Q3-sammenligningen er forsåvidt ikke gal, men jeg vil nå heller si at UT2003 ligner mer på Quake1 - og det er ikke akkurat en ulempe. Våpenmessig er balansen grei nok - rocket launcheren er litt for "spammete" (samle 48 rockets og fyre løs i vilden sky er standard taktikk for mange), men Epic er klar over dette og vil justere våpna i patcher.

 

Alt jeg trenger er en norsk server med bra mapcycle så har jeg spill i noen måneder fremover :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 23:13, skrev Blodhemn:

Synes Unreal Tournament 2003 er et ganske bra spill jeg.. Singel Player var ikke spesiellt morsomt, men mulitplayer er rått..


DeathMatch har alltid vært kjedelig og kommer alltid til å være kjedelig..


Men Capture The Flag, Bombing Run og Double Domination gjør det verdt hele spillet... Bombing Run er min personlige favoritt :wink:


Det hjelper jo alltid å ha et pare kule kamerater å spille spillet med, det er ikke alltid like kult alene :wink:


 

Hvis man ikke liker deathmatch, kan man bare kutte ut hele UT2k3. Er jo det som ER kult! Er jo det som er action! Hvis man vil ha realistisk taktikk, bør man holde seg til CS og Battlefield.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-18 14:40, skrev NoviKaNa:

Hvis man ikke liker deathmatch, kan man bare kutte ut hele UT2k3. Er jo det som ER kult! Er jo det som er action! Hvis man vil ha realistisk taktikk, bør man holde seg til CS og Battlefield.


 

Eh? Da burde man jo egentlig holde seg til Doom2 hvis man liker deathmatch? UT2k3 inneholder voldsomt mange forbedringer fra tidligere spill, og det er tross alt 3 forskjellige gamemodes som IKKE er basert på DM, mens det kun er 2 DM-modes. CS er så forskjellig fra UT2k3 at det blir som å sammenligne Sims Online og EQ og si at Sims er bedre fordi det er mer realistisk(?) Jeg for min del liker TDM og BR best, men å si at UT2k3 KUN er DM blir litt...feil.

 

Bombing Run er en av de beste spilltypene jeg har sett på en stund, og vil nok ta over endel for CTF (som veldig mange spiller).

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Syntes dette spillet er extremt kult. :smile:

Jeg har til å med KJØPT spillet (noe jeg vanligvis ikke gjør ?? :razz: ) Uansett så er jeg veldi glad får at de tok vekk den Reaperen. Det våpenet likte jeg ikke noe serlig, da den drepte bare deg selv hvis det var lagg eller liknende. Den nye Ion-kanonen er jo bare genial. Men det trengs nok litt trening der åsså :wink: Jeg likte også godt banene på ut2. Men jeg ble litt skuffet da de utelatet Lava Giant 2 :wink:

 

Du kjøper ganske mange spill du fnix! Men laster de ned først! :wink:

Lenke til kommentar

UT2003 er utrolig fett, men du må ha litt maskinkraft for å drive det. Det eneste minuset jeg ser er at sniperrifla har blitt byttet ut med en low-rate, low damage elektrogunner med dårlig sikte og altfor mye tullete grafikk. Rocketlauncher er blitt mye bedre dog....

Lenke til kommentar
Q2, Q3, U, UT, UT2003  

søren ta the same!

Samme spillet, men mindre kornete grafikk etter hvor nytt det er.  

Ellers er det 99% likt, og UT2003 er hvertfall ikke noen revolusjon.

 

Sant nok, spillene har mye likt ved seg. Det viktigste er jo tross alt spillopplevelsen, og der varierer jo spillene som du nevner veldig. Det tror jeg mange vil være enig i. F.eks. liker jeg spillopplevelsen i UT bedre enn i UT2k3, selv om sistnevnte har gedigen grafikk og andre mer avanserte funksjoner, som f.eks. double jump, adrenaline.

 

Hva man foretrekker i spillopplevelse blir det meningsløst å krangle om. Opplevelsen vil alltid forbli subjektiv, uansett hva man argumenterer med. F.eks. er det en gåte for meg hvorfor mange foretrekker tetris eller kabal enn det mangfoldet med fete spill som finnes på markedet. Men dem om det. De er sikkert OK mennesker for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...