Gå til innhold

KoTOR 3 (?) Noe info ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har googlet opp å ned nå, i flere dager.

Jeg har leitet noe så hinsides etter noe evt. info om en evt. oppfølger til KoTOR2 (som jeg forøvrig synes var utrolig bra)

Er det noen her inne som sitter på noe info?

Endret av dark by design
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obsidian kan gjerne komme til å lage et fantastisk KOTOR 3 hvis Lucasarts lar dem få lov til å ta den tiden de trenger. Det tror jeg også vil skje, hvis de tar inn over seg all kritikken. På den annen side er ikke George Lucas selv den personen som er mest kjent for å ta ting til etterretning, så hvis han har en finger med i spillet kan man aldri vite...

Skrevet

Obsidian gjorde ingen ting galt, heller Lucasarts som presset dem til å utgi det altfor tidlig. Håper bare de lærer av det neste gang, Lucasarts altså. Uansett om det er BioWare eller Obsidian som blir utviklere av det neste spillet i serien, er jeg fornøyd uansett. Begge gjorde en glimrende jobb. :D

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Det er noen som har spekulert i om "The biggest entertainment even of 2007" på starwars.com hyperspace er fanwork for kotor 3, men tror det heller er ett nytt JK spill :D

Se forresten blog : http://blogs.starwars.com/Star_Wars_Mysteries/14 for en evt. ny kotor  :hmm:

6342421[/snapback]

Skal iallefall komme et Jedi Knight spill til Nintendo Wii <3

6344678[/snapback]

Kilde?

• 3 uker senere...
Skrevet

Det hadde blitt rått! Mye å se fram til på SW fronten nå egentlig - To tvserier, et action game ala. "darth vader kills all remaining jedi" (JK4?) og evt. KOTOR III. Moroa stopper ikke med filmene.

Skrevet (endret)
To TV-serier? Det har jeg ikke hørt om.

6497044[/snapback]

Den første som kommer (neste år, mener jeg) vil være animert, mens den andre vil være en live action (med ordentlige skuespillere), satt til tidsrommet ep3-4, med hele 100 episoder :D

Endret av Mr.SS
Skrevet
Gammelt nytt mener nå jeg, hvis du hadde fulgt med litt. Uansett TV-seriene er satt til 2007. :p

6503814[/snapback]

Mener det var animasjon serien. Den live action er dated til 2008!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...