BlastyTrasty Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Har googlet opp å ned nå, i flere dager. Jeg har leitet noe så hinsides etter noe evt. info om en evt. oppfølger til KoTOR2 (som jeg forøvrig synes var utrolig bra) Er det noen her inne som sitter på noe info? Endret 9. juli 2006 av dark by design
JediMindTriks Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 ingen info nei, håper bare obsidian ikke får lage den bioware gjorde en himla bedre jobb, (de som lagde kotor1)
Isbilen Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Obsidian kan gjerne komme til å lage et fantastisk KOTOR 3 hvis Lucasarts lar dem få lov til å ta den tiden de trenger. Det tror jeg også vil skje, hvis de tar inn over seg all kritikken. På den annen side er ikke George Lucas selv den personen som er mest kjent for å ta ting til etterretning, så hvis han har en finger med i spillet kan man aldri vite...
Soth Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Obsidian gjorde ingen ting galt, heller Lucasarts som presset dem til å utgi det altfor tidlig. Håper bare de lærer av det neste gang, Lucasarts altså. Uansett om det er BioWare eller Obsidian som blir utviklere av det neste spillet i serien, er jeg fornøyd uansett. Begge gjorde en glimrende jobb.
b-real Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Mr.SS Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Det er noen som har spekulert i om "The biggest entertainment even of 2007" på starwars.com hyperspace er fanwork for kotor 3, men tror det heller er ett nytt JK spill Se forresten blog : http://blogs.starwars.com/Star_Wars_Mysteries/14 for en evt. ny kotor Endret 19. juni 2006 av Mr.SS
FredrikFtw Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er noen som har spekulert i om "The biggest entertainment even of 2007" på starwars.com hyperspace er fanwork for kotor 3, men tror det heller er ett nytt JK spill Se forresten blog : http://blogs.starwars.com/Star_Wars_Mysteries/14 for en evt. ny kotor 6342421[/snapback] Skal iallefall komme et Jedi Knight spill til Nintendo Wii <3
Mr.SS Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Det er noen som har spekulert i om "The biggest entertainment even of 2007" på starwars.com hyperspace er fanwork for kotor 3, men tror det heller er ett nytt JK spill Se forresten blog : http://blogs.starwars.com/Star_Wars_Mysteries/14 for en evt. ny kotor 6342421[/snapback] Skal iallefall komme et Jedi Knight spill til Nintendo Wii <3 6344678[/snapback] Kilde?
Isbilen Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Er det noen vits med kilder? Er det noe som er mer selvsagt enn at det må komme et jedi-spill til Wii?
Mr.SS Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det hadde garantert vært fett og duelert med den kontrolleren ja. Just like in the movies
MindTooth Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Leste i et eller annet spille blad at Lucas Arts hadde ikke kontaktet Obsidian Ent. Men de ville gjærne lage 3'n hvis det kom til det. Birger
Mr.SS Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det hadde blitt rått! Mye å se fram til på SW fronten nå egentlig - To tvserier, et action game ala. "darth vader kills all remaining jedi" (JK4?) og evt. KOTOR III. Moroa stopper ikke med filmene.
Mr.SS Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) To TV-serier? Det har jeg ikke hørt om. 6497044[/snapback] Den første som kommer (neste år, mener jeg) vil være animert, mens den andre vil være en live action (med ordentlige skuespillere), satt til tidsrommet ep3-4, med hele 100 episoder Endret 15. juli 2006 av Mr.SS
Memphis88 Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Genialt. Det kommer til å ta av (håper jeg). Håper det ikke bare blir en b-serie som flopper, det hadde vært synd.
Soth Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Gammelt nytt mener nå jeg, hvis du hadde fulgt med litt. Uansett TV-seriene er satt til 2007.
Mr.SS Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Gammelt nytt mener nå jeg, hvis du hadde fulgt med litt. Uansett TV-seriene er satt til 2007. 6503814[/snapback] Mener det var animasjon serien. Den live action er dated til 2008!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå