Gå til innhold

Går streiken utover webshoper?


Anbefalte innlegg

Streiken går utover alt kjøp og salg av varer. Rett og slett fordi folk ikke får tak i pengene sine... derfor vil den også lamme hele samfunnet. Derfor kan ikke regjeringen sitte å se på at denne streiken skjer.

 

Vi vil kunne oppleve scenarier der millionærer må gå til sosialen for å få penger til mat.

 

Det blir nok tvungen lønnsnemd før vi engang hører at denne streiken har startet.

6283173[/snapback]

 

De har vel råd til å reise til utlandet for å ta ut penger for så å dra til norske banker for å veksle dem inn i norske kroner. Men ingen har svart på om dette har en virkining på utenlandske webshoper.

6283820[/snapback]

 

hvordan kan de veksle i bankene når de har lockout?? :hmm:

Og på grunn av denne lockouten vil man heller ikke kunne ta ut penger i utlandet med norske bankkort, ihvertfall etter hva jeg har hørt...

6283889[/snapback]

 

 

Man kan ta ut av banker i sverige ( Dra til svinesund og ta ut cash )

( En uttalelse fra en i Teller - tidligere Visa Norge.)

 

Forex har åpent, dvs, du får fler muligheter til og veksle penger i Oslo.

( Alt dette er lest i div. Aviser )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull, nå er jeg lei, full, og samfundet går dukken. Alle krever alt og ingen får noen ting. Til pass for alle og ingen. Come hell or high water!

 

This post is to be disregarded!

 

Edit: Problemet er at vi alle tvinges inn til å være avhengige av disse sårbare men lettvindte servisene. Når de da forsvinner står vi på bar bakke. Burde det ikke være en failsafe for slike tilfeller. Hvor er det vi er på vei? Hvilke tjenester er de neste som kan låses ute? Samfundet bør legges opp slik at det er mulig med litt tilbakegang, og ikke slik at alt kollapser bare det ikke går fremover. Hvis ikke dette er mulig bør alt eller ingenting styres statlig, men ikke skap illlusjoner av sikkerhet og fremtid. (bløæh , mye tull)

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Er dette i det hele tatt lovlig?

 

Hva blir det neste? Sykehusene kjører i gang "lockout"?

 

Er jo helt tragisk at denne lockouten skal ramme uskyldige for beløper som helt sikkert overgår lønnskravene(?) veldig mange ganger.

6284643[/snapback]

Det er ikke lønnskrav som har resultert i lockout og dermed stengte banker og betalingsformidling. Se www.finansforbundet.no.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det blir ikke streik.

6286401[/snapback]

Jippi! :)

Det var bra, fordi jeg har så og si ingen kontaner nå :p Og kredittkort er jeg ikke gammel nok til å få.

6286897[/snapback]

 

Hmmm... "what's your problem"? :)

Dvs.. du ville vel uansett ikke vært berørt av streiken...

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det blir ikke streik.

6286401[/snapback]

Jippi! :)

Det var bra, fordi jeg har så og si ingen kontaner nå :p Og kredittkort er jeg ikke gammel nok til å få.

6286897[/snapback]

 

Hmmm... "what's your problem"? :)

Dvs.. du ville vel uansett ikke vært berørt av streiken...

:tease:

6287212[/snapback]

 

 

han har da vel bankkort, da blir han jo berørt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...