Gå til innhold

TES: Lagger ekstremt i skogen=/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nok få dg eit nytt grafikkort ;)

6281690[/snapback]

 

Jepp, det trekker nok ned.

 

Jeg sitter på mitt oppsett:

AMD64 x2 4200+

2gb Kingston ram

7900GT 520 256mb

A8n SLI SE

 

Selv med dette (alt på fullt, dog) faller fps'n ned til ca 15-20 når jeg kommer ut i skogen. :)

 

Edit: Ellers går det knirkefritt.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
så han trenger nok ikke nytt skjerm kort bare sette ned grafikken :thumbup:

6282928[/snapback]

 

Det er det jeg vil fram til!

 

Ikke peis opp all grafikken og klag på lag. Sats heller på å skru litt ned. Har du pc til det, så fyr alt opp. (Som jeg... :innocent: )

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Må nok få dg eit nytt grafikkort ;)

6281690[/snapback]

 

Nei, han trenger IKKE nytt skjermkort. Gizken har ikke fortalt oss hva slags innstillinger han kjører på, eller resten av oppsettet. Detaljer hadde også vært fint for å kunne gi råd om hva han bør gjøre.

Lenke til kommentar

Ingen som husker mitt oppsett da? Har solgt pcen min nå, men jeg hadde 2,4 Ghz, 512 mb ram og radeon 9700 non pro 128 mb og spilte spillet glatt nok på 1152x864, 2AA, 6AF, distant lod og med rundt 25 FPS stabilt over alt (også i skoger og Imperial City, hakket iblandt når nye ting loades og mellom cells)

 

Det handler kun om å tweake ini-filen sin, overklokke prosessor og skjermkort så mye som mulig og dersom man har flere harddisker, utnytte dette også. Tweaking kan utgjøre så utrolig mye.

 

Les stickyen øverst. Der er det en oversikt over modder som øker ytelse, tweaks og mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...