PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har den siste tiden vært på utgikk efter brevpapir, type eksklusivt med tekstur. For de av dere som kjenner kjenner (Grand) Hyatt-hotellene, er det noe ligende deres brevpapir jeg trenger. Teksturen i dette arker, er noen små linjer horisontalt. Dette kommer desverrre ikke frem av bilder, men det er altså horisontale linjer jeg ønsker. I tillegg er det sentralt at arket har en lettere beige farve. Eventuelt kan det være ønskelig med et par andre farver for varriasjonens skyld, men i utgangspunktet er "lett beige" farven jeg er på utkikk efter. Det er dessuten sentralt med matchende konvolutter. Dersom noen kjenner trykkerier hvis virksomhet inkluderer brevpapir som nevnt, er også det interresant, i såfall med en enkel linjes heading med mitt navn. Headingen må i så tilfelle være i en diskret gull-farve. Altså: Kjenner noen til butikker/trykkerier hvor jeg kan få tak i ovennenvte?
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har den siste tiden vært på utgikk efter brevpapir, type eksklusivt med tekstur. For de av dere som kjenner kjenner (Grand) Hyatt-hotellene, er det noe ligende deres brevpapir jeg trenger. Teksturen i dette arker, er noen små linjer horisontalt. Dette kommer desverrre ikke frem av bilder, men det er altså horisontale linjer jeg ønsker. I tillegg er det sentralt at arket har en lettere beige farve. Eventuelt kan det være ønskelig med et par andre farver for varriasjonens skyld, men i utgangspunktet er "lett beige" farven jeg er på utkikk efter. Det er dessuten sentralt med matchende konvolutter. Dersom noen kjenner trykkerier hvis virksomhet inkluderer brevpapir som nevnt, er også det interresant, i såfall med en enkel linjes heading med mitt navn. Headingen må i så tilfelle være i en diskret gull-farve. Altså: Kjenner noen til butikker/trykkerier hvor jeg kan få tak i ovennenvte? 6281224[/snapback] jobber en del med grafisk design og bruker for det meste www.bjerch.no det de ikke har, kan sikkert skaffes. ellers, så tror jeg at de fleste trykkeri kan skaffe det du leter etter, bare hvis du har eksempel for å vise dem.....
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Allkopi mente det ble vanskelig, kontaktet dem da vi kjenner eieren godt.
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Allkopi mente det ble vanskelig, kontaktet dem da vi kjenner eieren godt. 6281274[/snapback] muligens at det er vanskelig,men det skader ikke å spørre forskjellige trykkerier. selv tror jeg at ingenting er umulig, hvis du ikke får disse i norge så kan du prøve i utlandet. selvfølgelig kan det vare dyrt, men hvis du må ha så må du ha.....
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 (endret) Noe av poenget er også at jeg ikke har behov for 1000 ark akkurat, 100 eller 200 holder i første omgang. Er beregnet på håndskrevne brev, og det blir jo ikke sååå mange akkurat. EDIT: Pris er generelt ikke noe jeg bryr meg om. Endret 10. juni 2006 av JoachimR
no_viking_no Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Noe av poenget er også at jeg ikke har behov for 1000 ark akkurat, 100 eller 200 holder i første omgang. Er beregnet på håndskrevne brev, og det blir jo ikke sååå mange akkurat. EDIT: Pris er generelt ikke noe jeg bryr meg om. 6281314[/snapback] ok, jeg forstår. jeg tror jeg skulle kontakte forskjellig trykkerier og hvis de ikke har det du ønsker, så har de kanskje kontakter hvor du kan evt. skaffe disse.....
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 Får prøve det. Det skal ikke være lett!
PerB Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Norway Design i Oslo kan også ha detet. Sjekk også med om nærmeste bokhandel har eller kan skaffe.
PlatinumFlyer Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Skrevet 10. juni 2006 (endret) Bokhandlerne har jeg hørt med. Norway Design trodde jeg drev med produkter i stål og sånt? Men mulig. Kan sjekke til uken. Jøss, det ser ut som om de har greie på invitasjoner mv. Skal definitvit sjekke dem ut. Endret 10. juni 2006 av JoachimR
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Da har jeg vært på Norway Deisgn og fått ordnet det. Hadde aldri vært nede i "kjelleren/underetasjen" der faktisk, men de hadde jo litt utvalg. Ikke helt fornøyd, men kjøpte en bunt på 30 ark og 20 konvolutter. 150 kr. De kunne også fikse den "mørke gullskriften" min, så da skal jeg få navnet mitt diskret trykket i venstre hjørne. Konvoluttene skal få adresse, men synes det tok for mye oppmerksomhet på selve brevarket. Jajamen, da skal Jocke skrive brev for hånd.
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Altså nei, men man skal jeg først sette meg ned å skrive brev til jentene mine synes jeg ikke akkurat hvitt kopipapir er tingen. Da får jeg heller spandere noen kroner så det ser skikkelig ut.
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Neida, jeg skal da skrive brev, men jeg foretrekker å gjøre ting 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå