olegunnaro Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) men på bg kan de dele ut juling som faen-- 6315519[/snapback] hvis de har en healer bak seg. Er ikke noe problem å drepe warrioren når presten/druiden/shaman/pallaen er fearet/silence'a. Endret 15. juni 2006 av Gwaihir Vindherre
Carl M Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 (endret) men på bg kan de dele ut juling som faen-- 6315519[/snapback] hvis de har en healer bak seg. 6315834[/snapback] Tull. -Og, alle de der shadowpriestene blir heftig eid av Shai på kazzak... -heftig eid- (Som i at Shai er en mer imba shadowpriest) Endret 15. juni 2006 av Carl M
GRendal Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 (endret) warriors er bare farlige om du får en i rompa mens du holder på med noe annet. i preparerte dueller er de en stor spøk 6305588[/snapback] Hva har du røyket? Warriorer kan eie like mye som alle andre klasser i dueller. 6313094[/snapback] nei. og ikke gi meg l2p drittet, har spilt nok pvp til å vite hva warriors har av arsenal. Endret 16. juni 2006 av GRendal
neoman Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 merker att mange sier att warrior er dårlig her .. men de er en gear dependen klasse . de fleste warriorene ange av dere har møt ter sikkert standar warrior på 60 noe som ikke har store sjangser mot standar shadow priest mage eller mindre gear dependeble klasser. men warrior blir sykt sykt imba med bra gear. har sett grand marshall warriors på serveren min eie som bare fane uten healer og.hammra ned folk på 2-3 slag.
GRendal Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 interessant, og epic warriors hamrer ned shadowpriests og mages uten problemer?
neoman Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 er i alle fall sånn jeg har erfart det med rank 8 shadow priest . att de hamrer ned det meste når de har uber gear..
Carl M Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 er i alle fall sånn jeg har erfart det med rank 8 shadow priest . att de hamrer ned det meste når de har uber gear.. 6322643[/snapback] Skikkelig equippa shadowpriests kan ta warriors som bruker recklessness even.
LowBalls Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 MAGE FTW! idag spilte jeg 3omganger, med min lvl 16mage (skal bli lvl 19twink) jeg "vant" begge gangene, høyeste score. fire specced, bruk masse frostbolt, og frost nova, combi med fire spell. og ta ut healerne med sheep
ahpadt Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 er i alle fall sånn jeg har erfart det med rank 8 shadow priest . att de hamrer ned det meste når de har uber gear.. 6322643[/snapback] Skikkelig equippa shadowpriests kan ta warriors som bruker recklessness even. 6322732[/snapback] Tok en DEoI warrior med å miste 25% hp i dag.. NRF PREIST PLX!11
Bautastein Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 hmm. var det ikke du som ga bort en warrior en gang?
Megaman42 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 MAGE! Sheep > fake en fireball (for trinketen eller noe annet) > resheep > Arcane Power, Hero Charm (ZG-trinketen) > Fireball > PoM > Pyroblast > Fireblast > Arcane Explotion-spam. Hiv inn en counterspell eller noe der og ingen tar deg...rett og slett PS. må ha litt bra DMG-gear da.
Dux ducis Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) INGEN av dere har nok peiling eller er kjølige nok i hodet til å uttale dere om balanse i spillet. Ta det fra en som har deltatt i MENGDER av diskusjoner i andre Blizzard spill som Diablo II og Warcraft III. Samme greia der. Balanse diskusjoner SUGER. Ingen er upartiske, og det blir gjerne mye løgner/overdrevelser og krangling. Dessuten må jeg advare mot 'theorycrafting'. Vet ikke akkurat hvor begrepet kommer fra, men det brukes om folk som tror de kan sitte på forum og regne/diskutere seg frem til hva som er best. Det alt dreier seg om er en som spiller en klasse, f. eks Warrior. Han sitter SELVFØLGELIG med inntrykk av at andre klasser er ubalanserte fordi at han får juling av de til tider. Utstyr, lagg og slik ting er en sak, men det litt mer viktige; FERDIGHET.. Det klarer ikke disse evneveike menneskene å tenke seg frem til at kan ha vært grunnen til at den ble banka. PS: Jeg vil ikke at dere skal stoppe, men tenk dere om før dere skriver en sint kommentar, hvit løgn o.l. ----- Antihero.. Jeg tipper han mener noe som ligner på fake heal. Du setter i gang Hearthstone når du skal heale og får de til å bruke "silence" egenskapene sine på den. Det ser jo så og si likt ut. EDIT: Fjernet åpningen, etter oppfordring av Pinglebolle Endret 21. juni 2006 av Zythius
Dux ducis Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja, fjern er du snill. Ødelegger formatet for enkelte personer. L2 link images plix!
chokke Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Ja, fjern er du snill. Ødelegger formatet for enkelte personer. L2 link images plix! 6352713[/snapback] hvorfor har du så mye mer å si enn oss andre? fordi du skryter over internett at du har deltatt i "disse" diablo 2/WC 3 diskusjonene? Hvordan vet du at ingen andre har det?
Bautastein Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Vet dere hva? Dere skal klappe igjen, udugelig unger hele gjengen. 6352653[/snapback] Usedvanlig dårlig måte å starte et innlegg på. Gjorde at jeg ikke tok noe av det andre du skrev på alvor. Når det er sagt, så vil jeg si Blizzard har vært veldig flinke til å balansere klassene. Men igjen: spillet er ikke balansert for 1on1. Endret 21. juni 2006 av Pinglebolle
dnthalhuk Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Vet dere hva? Dere skal klappe igjen, udugelig unger hele gjengen. INGEN av dere har nok peiling eller er kjølige nok i hodet til å uttale dere om balanse i spillet. Ta det fra en som har deltatt i MENGDER av diskusjoner i andre Blizzard spill som Diablo II og Warcraft III. Samme greia der. Balanse diskusjoner SUGER. Ingen er upartiske, og det blir gjerne mye løgner/overdrevelser og krangling. Dessuten må jeg advare mot 'theorycrafting'. Vet ikke akkurat hvor begrepet kommer fra, men det brukes om folk som tror de kan sitte på forum og regne/diskutere seg frem til hva som er best. Det alt dreier seg om er en som spiller en klasse, f. eks Warrior. Han sitter SELVFØLGELIG med inntrykk av at andre klasser er ubalanserte fordi at han får juling av de til tider. Utstyr, lagg og slik ting er en sak, men det litt mer viktige; FERDIGHET.. Det klarer ikke disse evneveike menneskene å tenke seg frem til at kan ha vært grunnen til at den ble banka. PS: Jeg vil ikke at dere skal stoppe, men tenk dere om før dere skriver en sint kommentar, hvit løgn o.l. 6352653[/snapback] Thank you for that Captain Obvious! Selvfølgelig er en hver diskusjon om balanse i et spill bortkastet tid, men dette er jo tross alt diskusjon.no
Dux ducis Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg sier absolutt ikke noe om at jeg vet bedre. Jeg bare kommer med litt input til de som diskuterer. Jeg vet at det skal diskuteres, alt jeg håper på at det kan holdes et visst nivå og kanskje komme noe ut av diskusjonen bortsett fra en gjeng med partiske sutreunger som slenger dritt til hverandre. Og hvorfor sitere et inlegg hvor jeg kommenterer et idiotisk postet bilde på 1440x900px når du egentlig siktet til den andre posten? Pinglebolle:Skal redigere vekk den biten. Du har et poeng Endret 21. juni 2006 av Zythius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå