Gå til innhold

LCD - skjerm

woohoo

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har planer om å bytte ut den gamle crt-skjermen min nå, og jeg tenkte meg en lcd-skjerm.

har sett litt på denne, noen som har erfaringer med denne eller andre liknende skjermer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lett litt rundt nå, og jeg fant en eizo L351, den har kun dvi inngang, men jeg tror jeg kommer til å gå for den... noen innvendiger om denne ?

Skrevet

vet at komplett har noen demo-modeller av den til salgs.

hvor mye har du tenkt å punge ut?

nå faller 17" fort i pris for tiden, det er bare å se på uken stilbud på komplett (hansol).

jeg sitter foreløpig på gjerde, skal ha tft med DVI som must

hvor skal du kjøpe og hvor mye koster den eizoen?

Skrevet

Tenkte å kjøpe den på komplett, som demo ligger den på 3500kr. Hadde tenkt å betalte opp mot 4000.

Hansol skjermen har ikke dvi, det er som du sier et " "must" :smile:

Skrevet

si det, har kun lest div. tester og her på forumet og har sett en max payne demo på den eizoen på komplett sin butikk i oslo, der sto den ved siden av en hansol 710D som jeg har og bildet virket faktisk bedre på eizoen.

spørsmålet mitt er hvordan det er med synsvinkel og kvalitet. bruker nemlig pc også som tv og da sitter jeg i alle fall 2-3 meter ifra

Skrevet

er ikke helt sikker på hvordan det blir hvis du skal bruke den som tv, men det bør egentlig gå nokså bra, ivertfall hvis du ser direkte på skjermen (ikke på skrå...(dårlig formulert :smile: ))

Skrevet

De skjermene som annonseres som demo-modeller er det vel større sjanse for å få døde pixler på siden dette er skjermer som er sendt i retur. Tror jeg ville vært litt skeptisk der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...