Gå til innhold

Star Wars: Pre-Cu er snart tilbake se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er litt nyskjerrig på hvordan utviklerene ødela dette spillet, håper noen kan svare meg_

Hva er/skjedde egentlig i "NGE" / "CU" ?

Virker til at de ødela spillet iløpet av flere patcher.

Hvilke store ting ble forandret?

7264257[/snapback]

Ja lurer jeg også på. :hmm: Har hørt at mange har sagt at det ble ødelagt og sånn, men ingen har sagt hvorfor.

7264323[/snapback]

Personlig så var det NGE som ødela spillet for min del. Det ble inført 9 såkalte Iconic professions istedet for de 32 (mener jeg det var). Alt som har med crafting ble igrunn ødelagt da du kunne loote bedre våpen/items enn det en f.eks en weaponsmith kunne lage. Og en av de store tabbene var å ta bort Creature Handler som profession, den hadde vistnok utrolig mange tilhengere.

Selv likte jeg Ranger som profession, men den ble også fjernet :no:

Får bare håpe att disse som driver med swgemu får det til........da er ihvertfall jeg tilbake der :w00t:

Er jo mange andre ting også, men det kan jo andre fylle inn med ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er litt nyskjerrig på hvordan utviklerene ødela dette spillet, håper noen kan svare meg_

Hva er/skjedde egentlig i "NGE" / "CU" ?

Virker til at de ødela spillet iløpet av flere patcher.

Hvilke store ting ble forandret?

7264257[/snapback]

Ja lurer jeg også på. :hmm: Har hørt at mange har sagt at det ble ødelagt og sånn, men ingen har sagt hvorfor.

7264323[/snapback]

CU er den første Combat Upgraden som kom, altså hele gameplayet i spillet ble forandra. Og dette gjorde såklart så spillet fikk veldig mange bugs. Pre-CU er det første gameplayet i spillet. Jeg likte CU best, men det er fordi jeg ikke spilte lenge nok i Pre-CU at jeg ble kjent med det. Det var ganske forvirrende, for ting var ganske komplisert.

NGE er New Game Enhancements, som er den aller nyeste combat upgraden. Det ble mye større forskjell når NGE kom, for nå er det mer en blanding av FPS og MMORPG. Og spillet går mer ut på å gjøre quests og slikt. Det har på en måte blitt veldig likt World of Warcraft.

F.eks. nå, blir man Jedi fra lvl 5 om man velger det som profession. Før måtte man først og fremst bli lvl 80 (høyeste lvl i CU) også samle Badges for å bli Force Connected ("You feel an inner glow. The Force is with you"). Etter det måtte man starte å grinde xp, for og deretter konvertere dem til Force xp så man kunne velge force skills.

Min mening er at NGE (som det er nå) er litt for kjedelig og altfor lite å gjøre i forhold til PreCU og CU. Pluss at spillet er ganske fult av bugs nå. Sony Online Entertainement burde ha tenkt litt på spillerne som spilte da, enn bare det å få flere spillere.

Skrevet (endret)

Med en gang de innførte levels i CU var spillet ødelagt. Joda, CU var greit, men fortsatt langt ifra Pre-Cu.

Endret av Soth
Skrevet (endret)

Ultyma som er en SWGemu DEV. Har sagt at de kan egentlig release den nå siden den er så og si ferdig.

CU emuen har kommer svært langt også.

Begge to vil nok komme rett før jul.. Så det er bare å holde fast!

Endret av Lubben
Skrevet
Ultyma som er en SWGemu DEV. Har sagt at de kan egentlig release den nå siden den er så og si ferdig.

CU emuen har kommer svært langt også.

Begge to vil nok komme rett før jul.. Så det er bare å holde fast!

7275274[/snapback]

Ja, fy fan. Vi satser på det :D

Og så som du så Ultyma si på irc (good find btw): <Ultyma> We could in theory release the emu right now

Med andre ord, sett av juleferien til skikkelig SWG grinding og naffs groups :p:thumbup:

Skrevet (endret)
Hvis dette kommer opp så skal jeg vurdere å joine.

Gammel eclipse-veteran.

7272190[/snapback]

Høres spennende ut. Lyst til å ta opp enten rifleman eller BH igjen. Swordsman var ganske moro det også, men med vibrobladet jeg brukte var det jo aldri et problem å drepe alle (Jeg spilte nesten bare PvE).

Men vi får se. Kanskje få til noe bra denne gang? ;)

(Ble master chef engang. Jobbet med å unlocke jedi. Grøss det var kjedelig. lage masse, så springe rundt for å selge vasarian brandy (eller hva den het))

Endret av allyse
Skrevet
Med en gang de innførte levels i CU var spillet ødelagt. Joda, CU var greit, men fortsatt langt ifra Pre-Cu.

7269415[/snapback]

Joda, men nå tar jo NGE enda et ganske langt skritt ifra CU igjen.

Skrevet

Noen som vet hva som skjer på Mirc idag/kveld. Står på swgemu sin hjemmeside att vi må følge med den 15.11. Noen som vet noe eller?

Btw: noen som har tenkt på hvor komisk det vil bli når/om serverene kommer opp og alle starter på skratch? Ingen buff, armor eller spice, bare den gode gamle kniven og cdef pisto/rifla, uten pup's ;) Samle sammen gruppene og ut å ta missions: vi får problemer med det som er større en Nunas :tease:

Men gleder meg likevel, skal bli kult å vende tilbake til SWG igjen :thumbup:

Skrevet
Noen som vet hva som skjer på Mirc idag/kveld. Står på swgemu sin hjemmeside att vi må følge med den 15.11. Noen som vet noe eller?

Btw: noen som har tenkt på hvor komisk det vil bli når/om serverene kommer opp og alle starter på skratch? Ingen buff, armor eller spice, bare den gode gamle kniven og cdef pisto/rifla, uten pup's ;)  Samle sammen gruppene og ut å ta missions: vi får problemer med det som er større en Nunas  :tease: 

Men gleder meg likevel, skal bli kult å vende tilbake til SWG igjen  :thumbup:

7291846[/snapback]

komisk? det som blir tøfft da..

Skrevet (endret)
Kan bli interessant det. komme oss til dantooine. der jeg liker meg :p

7293508[/snapback]

stoooooor trua på doctor igjen ja:D

edit: hold oss som ikke har tilgang på mirc oppdatert da.. jobber som nattevakt:(

Endret av MysticoN
Skrevet

7293508[/snapback]

edit: hold oss som ikke har tilgang på mirc oppdatert da.. jobber som nattevakt:(

7294096[/snapback]

Er vel om et par timer hvis jeg fikk med meg korrekt? SKal uansett logge meg inn der snart nå og logge

Skrevet

7293508[/snapback]

7294096[/snapback]

Er vel om et par timer hvis jeg fikk med meg korrekt? SKal uansett logge meg inn der snart nå og logge

7294219[/snapback]

bra bra:D fikk meg nykjerring du no^^

Skrevet
Nov 16 02:01:04 <Ultyma> Ok... Thank you all for coming again.... We really appreciate the turnouts

Nov 16 02:01:05 <Ultyma> when we announce something big and love to see the community come together like this.

Nov 16 02:01:09 * nerfhurder^ ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:01:10 * Silvas ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:01:14 <Ultyma> As you know, we've had our dark times over the past year, with theft of code, theft of money, theft of our pride. But we dont need to go into that again.

Nov 16 02:01:18 * Vallo ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:01:22 <Ultyma> I've said my peace to the people involved and removed the problem people from our network. Leaked code is wrong, and using it

Nov 16 02:01:22 <Ultyma> while calling it your own just plain sucks.

Nov 16 02:01:23 <bigswifty> amen

Nov 16 02:01:35 <Ultyma> ANYWAYS.

Nov 16 02:01:36 * theharlequin ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:01:45 <Ultyma> In Xeno's absense from the team we continued on and developed a full fledged combat system

Nov 16 02:01:45 <Ultyma> that we thought we might possibly never achieve. As it stands right now, if you logged in,

Nov 16 02:01:45 <Ultyma> and had a duel with someone, you wouldnt be able to tell the difference between Live

Nov 16 02:01:45 <Ultyma> and the Emu.

Nov 16 02:01:52 <Ultyma> Yes. Its that good.

Nov 16 02:01:55 * Taurik ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:02:00 <Ultyma> Then Xeno rejoined us. And we really began to work as a team again. Xeno is a natural leader

Nov 16 02:02:00 <Ultyma> and is the face of this project. I know it comes off that I'm always in charge but I take

Nov 16 02:02:00 <Ultyma> second to Xeno.

Nov 16 02:02:13 <Ultyma> So please dont short-change Xeno on anything. He's a great reverser and figures

Nov 16 02:02:14 <Ultyma> ALOT of things out for this project.

Nov 16 02:02:27 <Ultyma> So tonight, We'd like to share with you the progress that we've made over the last little

Nov 16 02:02:27 <Ultyma> while with a montage of video showing our history.

Nov 16 02:02:39 <Ultyma> Since making this video, we've also figured out player housing, force run, force meditate, all client effects, mounts on both swoops AND creatures, and as of 30 minutes ago, we fixed movement so it is no longer stop and go. It's smooth as a babies bottom.

Nov 16 02:02:48 * Bran99 ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:02:52 <Ultyma> (thanks oru)

Nov 16 02:02:54 * impdude5 ([email protected]) has joined #swgemu

Nov 16 02:02:59 <Ultyma> I wanna make one thing clear. We are not flaming SOE with this video. We just chose to release it on a milestone day of SWG to show that we are around and not going away. When you tell someone that something can't be done, it only makes them want to do it more.

Nov 16 02:03:13 <Ultyma> Videos/screenshots of all of that other stuff will come later, but for now please enjoy the Commemoration, of that which is SWGEmu.

Nov 16 02:03:23 <Ultyma> (dramatic pause)

Nov 16 02:03:24 * kedynscrow has quit (Ping timeout)

Nov 16 02:03:25 <Audune> GET WITH THE VIDEO!

Nov 16 02:03:29 * Audune shakes fist

Nov 16 02:03:29 <Ultyma> http://www.swgemu.com/nov15-2006.php

Skrevet

Hehe. Ble en lang natt igår. For de av dere som ikke fikk det med seg ble det laget en post på SOE sitt forum etter denne samtalen, og på rundt en time ble det 27 sider med støtte til dette prosjektet, som resulterte i SOE sletta hele tråden. Det ble visst laget en ny post, så de skal ikke få stoppet prosjektet så fort.

(Hadde bare SOE satt opp en classic-server hadde dette problemet vært over)

Skrevet
Ooooh, gleder meg. Skal bli morsomt å spille SWG igjen nå som jeg har mer erfaring med MMO's.

7301333[/snapback]

åja.. håper bare at de tar seg tid til å "lage" ferdig swg før de slipper det.. jeg vil være med de første som starter å spille swg igjen.. men vil ikke at første inntrykket mitt skal bli ødelakt av masse bugs osv..

swg = :love:

Skrevet
Ooooh, gleder meg. Skal bli morsomt å spille SWG igjen nå som jeg har mer erfaring med MMO's.

7301333[/snapback]

åja.. håper bare at de tar seg tid til å "lage" ferdig swg før de slipper det.. jeg vil være med de første som starter å spille swg igjen.. men vil ikke at første inntrykket mitt skal bli ødelakt av masse bugs osv..

swg = :love:

7301470[/snapback]

Nå er det ikke corefilene som utvikles til emulatoren, er bare serverside, så evt. de bugsene kan fikses på, men kjernerelatere bugs er det SOE som står ansvarlig for å fikse. Hadde bare SOE satt opp en classic server hadde alle disse problemene vært over.

Dog oppfører SOE seg som dritunger når det kommer til stykket. Makan til useriøse folk. De innrømmer de har begått en stor feil ved å lage CU / NG, men de nekter å gå tilbake / sette opp et alternativ. Vi betaler ikke for et FPS-spill sier jeg.

Skrevet

SOE har vist seg useriøse når det gjelder spill generelt, og det er veldig klart at det bare handler om penger og melking av SW-kua. Er enig med deg Allyse om en classic-server; selv om jeg ikke liker å støtte SOE med penger vil det virke som en oppvåkner. Hvis de setter opp en classic-server har jeg stor tro på at den vil bli overfylt på null tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...