Gå til innhold

Live Arcade utgivelsesdatoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Contra blir nok stas ja. Også jeg gleder meg stort til Street Fighter, Mortal Kombat, Lumines, Small Arms og Hoopworld.

 

Frem til da er det vel bare å fortsette med å prøve å få alle achievemts på Geometry Wars.

 

Edit: Street Fighter til 400 poeng?! Dette var da meget billig!

Endret av Felgen
Lenke til kommentar
Gleder meg til Contra kommer jeg. Håper de shiner spillet litt opp før det kommer :)

 

Blir en utrolig bra høst hvertfall. Før jul skal det komme ca 70 spill på arkaden. (Synes jeg å huske fra intervju med peter moore)

6273285[/snapback]

Contra blir nok et must for alle som vil spille et av de råeste spillene på NES sin tid. Håper Probotector-versjonen kommer også. Men da må jeg nok heller se mer mot Wii tenker jeg.

Lenke til kommentar
Når det kommer nye spill på Arcade, er alle "shinet" opp til HD da? Noen som har noe konkret ang. akuratt det?

6285128[/snapback]

Ja, tror det. Står visstnok i "lisensen" til Live Arcade at spillene MÅ være HD. Utvikleren SNK sa noe om dette i et intervju om deres 2D serie, Metal Slug.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er positivt at spillene i arcade blir i HD, selv om det nødvendigvis ikke er nødvendig. Hvorfor jeg syns det ? Jo fordi da føler du iallfall at de har gjort noe ekstra med det, når du først må betale for å spille fullversjon av disse gamle spillene. Jeg føler de iallfall gir meg litt mer enn det gamle spillet jeg spilte for 15 år siden da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...