Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Søkte opp Moto Z2 Play nå uten resultater. Kommende mobil, men som har vært mye i media i det siste og hvor tester nå dukker opp.

 

Jeg vet hvor vanskelig det er å få inn alle produkter i guiden, og dere er helt fantastiske på å kjapt fikse ting dere blir tipset om, både her og via Tips-funksjonen på siden.

 

Samtidig stusser jeg til tider over hvor mye som faktisk mangler i prisguiden. Er bare en brøkdel av alt jeg finner av manglende produkter og andre ting jeg faktisk tar meg tid til å rapportere, vanligvis de jeg vil sette opp varsling på. Some oftest gjør jeg heller et google-søk med "site:.no" på slutten istedet. Gjort det flere ganger i dag allerede, faktisk.

 

Det er mulig jeg har veldig rare interesser, men hvis jeg finner så mange manglende produkter ved vanlig bruk, synes jeg det er rart de ikke oppdages ellers. Jeg aner ikke hva slags organisasjonsstruktur Prisguide har mtp. ressurser til å overvåke markedet, men er det noen hos dere som jobber aktivt med dette? Har dere noen automatiserte systemer som overvåker søk med ingen treff og varsler om disse?

 

Jeg vet for lite om prosessen og omfanget til å vite om jeg forventer for mye, men merker jeg i økende grad forventer at Prisguide skal være bortkasta tid når jeg går dit for å søke etter noe.

Lenke til kommentar

Søkte opp Moto Z2 Play nå uten resultater. Kommende mobil, men som har vært mye i media i det siste og hvor tester nå dukker opp.

 

Jeg vet hvor vanskelig det er å få inn alle produkter i guiden, og dere er helt fantastiske på å kjapt fikse ting dere blir tipset om, både her og via Tips-funksjonen på siden.

 

Samtidig stusser jeg til tider over hvor mye som faktisk mangler i prisguiden. Er bare en brøkdel av alt jeg finner av manglende produkter og andre ting jeg faktisk tar meg tid til å rapportere, vanligvis de jeg vil sette opp varsling på. Some oftest gjør jeg heller et google-søk med "site:.no" på slutten istedet. Gjort det flere ganger i dag allerede, faktisk.

 

Det er mulig jeg har veldig rare interesser, men hvis jeg finner så mange manglende produkter ved vanlig bruk, synes jeg det er rart de ikke oppdages ellers. Jeg aner ikke hva slags organisasjonsstruktur Prisguide har mtp. ressurser til å overvåke markedet, men er det noen hos dere som jobber aktivt med dette? Har dere noen automatiserte systemer som overvåker søk med ingen treff og varsler om disse?

 

Jeg vet for lite om prosessen og omfanget til å vite om jeg forventer for mye, men merker jeg i økende grad forventer at Prisguide skal være bortkasta tid når jeg går dit for å søke etter noe.

 

Hei

 

Først og fremst takker vi for tipset, og vi har selvfølgelig opprettet produktet:)

 

Når det gjelder produkter som mangler lurer jeg på om du kunne gitt noen eksempler på kategorier som det gang på gang mangler produkter i? Eksempelvis om det er datakomponenter, mobiltelefoner, stavmiksere etc. For da kan vi enklere se om vi kan sette opp søk som gjør at vi finner nyheter og populære produkter raskere.

 

Ellers takker vi som alltid for feedback, og vi prøver hele tiden å være effektive med å legge inn produkter. Slik feedback er derfor ekstremt nyttig for oss, for å utvikle tjenesten videre.

 

Ha en strålende dag:)

 

Mvh

Robert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg er stort sett i mobil/nettbrett og -tilbehør, men stikker hodet innom mange steder. I går prøvde jeg f.eks å finne en sykkel der som ga 0 treff.

 

 

Det er vanskelig å huske alle tilfeller, spesielt de som er enkeltprodukter og ikke hele kategorier som er mangelfulle. Husker jeg for noen dager siden var inne for å se på minnepinner med Lightning for så raskt å forlate siden da kun to modeller er listet med det filteret. Gjorde noen ekstra søk nå og ser f.eks at både Lexar sin c201 og m20i mangler produktside, det samme gjelder Verbatim sine iStore'n'go - så da kan du heller ikke finne dem via filtre. 

 

Da jeg skulle kjøpe minnekort nylig måtte jeg også gi opp prisguide. UHS-III er ikke lagt til i UHS-filtrering, og mange produktet mangler - f.eks minnekortet jeg hadde fått tips om, Toshiba Exceria (jeg skulle ha microsd, men ser ikke ut som noen av dem er lagt til). Endte opp med å sjekke nettbutikker manuelt for å se hva som faktisk finnes. 

 

 

Dette med manglende filtre er et problem jeg også har hatt andre ganger. Nettbrett-kategorien har f.eks veldig få filtre, mangler ting som mulighet til å filtrere etter  USB C, eller etter RAM, batteri i mAh....

 

Skjermer har såvidt jeg ser ikke filter for USB skjermer. Virker som om "tilkoblinger" blander USB som inngang (video) og utgang (hub-funksjon), og det er mange mangler i lista. Velger du f.eks USB C får du én enkelt skjerm. Komplett alene har 4 med USB C. Tar du f.eks Asus MB169c+, en USB C portabel skjerm, er den listet i guiden men uten tilkoblinger, så du finner dem ikke via filtre. 

 

EDIT: Og nå som jeg begynte å se på USB C skjermer igjen fant jeg ASUS ZenScreen, som mangler. 

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg er stort sett i mobil/nettbrett og -tilbehør, men stikker hodet innom mange steder. I går prøvde jeg f.eks å finne en sykkel der som ga 0 treff.

 

 

Det er vanskelig å huske alle tilfeller, spesielt de som er enkeltprodukter og ikke hele kategorier som er mangelfulle. Husker jeg for noen dager siden var inne for å se på minnepinner med Lightning for så raskt å forlate siden da kun to modeller er listet med det filteret. Gjorde noen ekstra søk nå og ser f.eks at både Lexar sin c201 og m20i mangler produktside, det samme gjelder Verbatim sine iStore'n'go - så da kan du heller ikke finne dem via filtre. 

 

Da jeg skulle kjøpe minnekort nylig måtte jeg også gi opp prisguide. UHS-III er ikke lagt til i UHS-filtrering, og mange produktet mangler - f.eks minnekortet jeg hadde fått tips om, Toshiba Exceria (jeg skulle ha microsd, men ser ikke ut som noen av dem er lagt til). Endte opp med å sjekke nettbutikker manuelt for å se hva som faktisk finnes. 

 

 

Dette med manglende filtre er et problem jeg også har hatt andre ganger. Nettbrett-kategorien har f.eks veldig få filtre, mangler ting som mulighet til å filtrere etter  USB C, eller etter RAM, batteri i mAh....

 

Skjermer har såvidt jeg ser ikke filter for USB skjermer. Virker som om "tilkoblinger" blander USB som inngang (video) og utgang (hub-funksjon), og det er mange mangler i lista. Velger du f.eks USB C får du én enkelt skjerm. Komplett alene har 4 med USB C. Tar du f.eks Asus MB169c+, en USB C portabel skjerm, er den listet i guiden men uten tilkoblinger, så du finner dem ikke via filtre. 

 

EDIT: Og nå som jeg begynte å se på USB C skjermer igjen fant jeg ASUS ZenScreen, som mangler. 

 

Hei igjen

 

Takker masse for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding:)

 

Vi skal absolutt gjøre en innsats for å få lagt til PC-Skjermer med USB-C og minnekort med Lightning. Her handler det mer om at vi ikke har lagt inn produktet enn at funskjonaliteten må endres, så her må rett og slett vi gjøre en innsats (så lenge noen av butikkene vi har avtaler med fører produktet selvsagt).

 

Når det gjelder UHS-hastighetsklassifiseringen av minnekort hadde vi en løsning, men som fungerte litt dårlig, så der har vi endret litt på hvordan vi viser filtreringen. Vi må også gå gjennom produkter vi allerede har lagt inn for å oppdatere disse. Når det gjelder UHS-Grensesnittet har vi foreløpig ikke noen minnekort med det nye grensesnittet UHS-III. Ellers må vi også gjøre en jobb med å få lagt inn alle minnekortene.

 

I nettbrettkategorien har vi tweaket litt på hva som er mulig å filtrere på, så den kategorien skal forhåpentligvis være litt mer brukervennlig nå.

 

Det kommer fort til å ta litt tid før vi har fått kvalitetssikret innholdet og lagt til nye produkter, men slike tilbakemeldinger gjør det enklere for oss å bestemme oss for hva som skal være øverst på prioriteringslista.

 

Takker igjen masse for tilbakemeldingen og, uten å høres alt for grådig ut, vi vil gjerne ha mer:)

 

Ha en super helg

 

Mvh

Robert

Endret av Robert S
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Når det gjelder UHS-Grensesnittet har vi foreløpig ikke noen minnekort med det nye grensesnittet UHS-III.

Aha! Husket bare at jeg hadde lest annonsering av dem for en stund siden, trodde de var på plass. Uansett så er det bruksområde for å ha på plass kommende filtre i noen tilfeller siden man kan lagre og varsles om søk.

 

UHS-III er uansett waaaaaay overkill for min del, men er alltid moro å surfe nye teknologier og se hva det faktisk koster.

 

 

Uansett - stakk innom igjen fordi jeg var på pg for å sette prisvarsling på disse, og fant ut at de ikke var i guiden:

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20nes30%20pro

 

Det samme gjelder andre 8bitdo-produkter:

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20fc30%20pro

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20ap40%20pro

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20fc30

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20snes30

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20zero

 

Disse er i guiden, men den plukker ikke opp butikkene riktig:

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20sfc30

https://www.prisguide.no/sok?q=8bitdo%20arcade

 

Noe sier meg at jeg prisjekker mange nisjeting

Lenke til kommentar

Tok ikke lang tid før jeg var på ny nisjejakt

 

https://www.prisguide.no/kategorier/mobilladere?f[382]=t

 

Her var utvalget dårlig vs. det jeg finner på komplett.

 

Gikk delvis til PG for å se om jeg fant PGA-ladere. Mulig disse ikke er på markedet i norge, finner ingenting. Hvis de finnes, mangler isåfall filter for dem :)

 

Hei igjen :)

 

Jeg legger alt med i vår tasklist, så skal vi se om vi ikke får lagt det inn i tjenesten ASAP.

 

Takker igjen for tipsene, de er super verdifulle for oss.

 

Mvh

Robert

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nye iPad Pro modellene er rart lagt inn. Står 10,5", ikke 10.5", slik både produktnavnet fra Apple er, nettbutikkene lister det, og andre modeller listes. Kanskje derfor guiden ikke plukker opp noen som helst priser, til tross for at det er haugevis av dem. Også rart at den markeres som "Mid 2017" når det er den første 10.5"-modellen og det ikke har vært brukt på tidligere modeller før andre modellen med samme navn. For ikke å snakke om at "mid" er redundant på noe som oppdateres så sjelden, og ikke samme logikk som er brukt på forrige iPad release, den de kun kaller "iPad" og er listet som (2017).

 

Pirke pirke, men nå gikk jeg inn for å se om noen kjørte lavere priser enn MSRP, og fant produktoppføringer som var helt tomme.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Nye iPad Pro modellene er rart lagt inn. Står 10,5", ikke 10.5", slik både produktnavnet fra Apple er, nettbutikkene lister det, og andre modeller listes. Kanskje derfor guiden ikke plukker opp noen som helst priser, til tross for at det er haugevis av dem. Også rart at den markeres som "Mid 2017" når det er den første 10.5"-modellen og det ikke har vært brukt på tidligere modeller før andre modellen med samme navn. For ikke å snakke om at "mid" er redundant på noe som oppdateres så sjelden, og ikke samme logikk som er brukt på forrige iPad release, den de kun kaller "iPad" og er listet som (2017).

 

Pirke pirke, men nå gikk jeg inn for å se om noen kjørte lavere priser enn MSRP, og fant produktoppføringer som var helt tomme.

 

Hei, takk for tilbakemeldingen. 

 

Prisene på produktene ble lagt inn i dag tidlig så alle versjonene skal nå ha priser. Har endret på skilletegn i produkttitlene slik at de ser er litt likere de andre iPadene, dette skal i midlertidig ikke gi noe utslag på pris- og produktsøkene.

 

Vi velger å beholde "Mid 2017" for å opplyse om når produktene ble lansert. Er blitt veldig mange iPader der ute så er greit å ha en liten pekepinn for å kunne skille ut den nyeste modellen.

 

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Enten det er ris, ros eller forslag til forbedringer er det bare å rope ut.

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samsung 16GB DDR4, ECC 2400: M391A2K43BB1-CRC

 

Disse får flere treff direkte i butikker, men hadde vært fint om de kunne bli et eget produkt. Er for øvrig en anbefalt brikke fra SuperMicro, så for alle som skal bygge server så er disse fort relevante.

Lenke til kommentar

Samsung 16GB DDR4, ECC 2400: M391A2K43BB1-CRC

 

Disse får flere treff direkte i butikker, men hadde vært fint om de kunne bli et eget produkt. Er for øvrig en anbefalt brikke fra SuperMicro, så for alle som skal bygge server så er disse fort relevante.

 

Hei!

 

Du finner produktside her:

https://www.prisguide.no/produkt/samsung-ddr4-2400mhz-16gb-299499

 

 

 

Hei,

 

Kan dere legge inn disse kabinettene: In Win 301, In Win 303 og In Win 303C?

 

 

Takk!

 

Mvh

Håvard

 

Hei!

 

Da er dette ordnet:

https://www.prisguide.no/produkt/in-win-303c-299510

https://www.prisguide.no/produkt/in-win-303-299504

https://www.prisguide.no/produkt/in-win-301-299500

 

Mvh,

Vidar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Hvorfor blir ikke alle dji spark fly more combo samlet som en ting? Nå ligger det sikker 10 stk hvis man søker den opp. 1 for hver butikk.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...