Gå til innhold

Hva slags fotballsko anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er hvertfall det jeg har gjort med alle mine fotballsko opp gjennom årene.. Dynka de i en 10-liters bøtte påknyti på foten din med fotballsokker og hele pakka, og gått rundt med de et par timer.. Former seg mye fortere etter foten din.. Og selvfølgelig smøre de inn med minkolje elns når de tørket igjen..

6270746[/snapback]

 

Skal vel helst ikke dynke sko i vann, hvertfall ikke sko med ordentlig skinn.. Har hørt at det krymper fra sålen, så skoen oppløses, hvis du skjønner.. Er det galt?

Lenke til kommentar

Riktig =)

 

Nå er det riktignok et par år siden jeg ga meg med fotballen, men jeg foretrakk absolutt fot-i-bøttegreiene framfor jævlige gnagsår etter femten minutters spill. (Selv om det skulle bety at skoene holdt i kortere tid -- noe de ikke gjorde, siden de ble tørket fort med skotørrer og smurt godt etterpå)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
De gode Nike skoene som jeg har hatt i halvannet år nå, gikk dessverre i oppløsning i dag. Så derfor trenger jeg noen nye..

Har dere selv noen gode erfaringer med sko dere bruker? Legg gjerne ved linker eller hva slags butikker som selger skoene.

Liker best Nike, men det trenger ikke å være det..  :)

6263480[/snapback]

 

Jeg kjøpte Nike Mercurial Vapor 3 for noen dager siden og er foreløpig veldig fornøyd! Har prøvd de på et par ganske intense treninger, men ikke fått noe gnagsår. Jeg har hatt Vapor før og fått gnagsår, men de har på versjon 3, forandret hælen slik at dette ikke skal forekomme like ofte. Hvis du i tillegg liker Nike er nok dette en ideel sko for deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...