Gå til innhold

Hva slags fotballsko anbefaler du?


Anbefalte innlegg

De gode Nike skoene som jeg har hatt i halvannet år nå, gikk dessverre i oppløsning i dag. Så derfor trenger jeg noen nye..

Har dere selv noen gode erfaringer med sko dere bruker? Legg gjerne ved linker eller hva slags butikker som selger skoene.

Liker best Nike, men det trenger ikke å være det.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lønner seg å finne en skotype/merke som passer beinet ditt..

Jeg har selv brukt Adidas de siste 6-7 årene mine.. Men har Umbro /m skruknotter også (lite brukt)..

 

Hadde en 3-års periode den klassiske skoen Adidas Copa Mundial

 

15110.JPG

 

Men ble for lite feste da jeg begynte å spille 11'er fotball.. Skummelt i forsvar med sånne sko da ;P

 

Pr. dags dato har jeg skoen Adidas Predator Pulse TRX FG predator_pulse_sg_04_m.jpg

 

 

Broren min har Adidas +F50 Tunit, og er fornøyd etter det jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Ikke kjøp den nest beste modellen til predtor.  De blir slitt uhyggelig fort.  Hvis du skal kjøpe predator, kjøp toppmodellen.  Det lønner seg i lengden

6264060[/snapback]

 

 

Bare så du veit det blir ekte skinn fortere slitt en kunstskinn... Men ekte skinn setter seg bedre til beinet, alts.. passer bedre.

 

Har toppmodellen nå, hadde den billige til 1000,- for et par år siden.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Hmm, jeg husker jeg hadde mine i hvertfall to sesonger og de så nesten nye ut.. Klarte bare ikke hive noen som ikke var slitt og passa foten ***perfekt***.. Tror ikke tyven hadde noen særlig glede av dem for å si det slikt.. Hater det evinnelige maset i starten om å "gå inn" fotballskoene med vann.. Gnagsår helvete deluxe.. Deilig å ha noen sko som bare sitter helt nydelig.. *sigh*

Lenke til kommentar

Akkurat nå bruker jeg Predator Absolute, og er mer enn fornøyd. Har 2 forskjellige Absolute sko, og begge sitter som støpt på foten :love:

Har også en del predator pulse, og de er også å anbefale, for de sitter like godt som Absolute :love:

Har et par TunIt, men har ikke brukt dem så meget, da jeg prøver å selge dem, men det er en meget god sko, hvis du har en fot som ikke er altfor bred, da den er en mellomting mellom Predator og Vapor.

Har et par Nike Mercurial Vapor, noe jeg ikke anbefaler hvis du har brukt adidas før. Nike Vapor passer best til smale føtter, det er hvertfall min oppfatning..

 

Sumert:

 

Adidas #1

Nike #2

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Det er hvertfall det jeg har gjort med alle mine fotballsko opp gjennom årene.. Dynka de i en 10-liters bøtte påknyti på foten din med fotballsokker og hele pakka, og gått rundt med de et par timer.. Former seg mye fortere etter foten din.. Og selvfølgelig smøre de inn med minkolje elns når de tørket igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...