Gå til innhold

Trenger hjelp med å specce resto!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger hjelp med å se hvordan jeg skal specce meg Resto på shamanen min! hadde vært koselig om dere posta links fra www.cursing-game.com

med talen three om hvordan jeg skal specce meg! men jeg vill helst ha så jeg kan bruke 2h axe for at jeg vill bruke axen fra Zul`gurub! som snake boss droper! :(:(:dremel::dremel:

Endret av DvD-john
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det ikke vanskelig å få både 2H-specc og resto-build i ett? :hmm:

6255712[/snapback]

Nei ikke så veldig vanskelig tror jeg :S det er jo et must å ha 5 talents point i enchantment så du får 200 mere i mana! du trenger bare 10 i Ench for å få 2h.

jeg skal bruke 2h i pvp (bare litt) og resto i pve :p vill ha epics på denna char også, poster bilde av main min!

post-101522-1149622665_thumb.jpg

Skrevet

Hehe... ^^

Vel, ikke stol på mine beregninger. :)

Har bare venner som spiller shaman som har snakka om det, spør ikke meg hva det betyr. I'm just a rogue.

Skrevet
Hehe... ^^

I'm just a rogue.

6256060[/snapback]

Du er 1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,2 classen -_- *yawn* det tok meg cirka 1 dag å få alt roguen min opp i lvl 21 :p rogue er alt for lett class! dessuten er det alt for mange Unskilled player som spiller rogue :tease::tease::tease::tease:

Skrevet

For å specce resto, trykker du "N" på ditt Keyboard. Velg nå talent treet; Restoration. Skal du ha enhancement/resto eller resto/enhancement? I 1.11 kan du specce opp til 10 % dmg i nærkamp + Nature Swiftness, det skal jeg gjøre når jeg begynner å raide :D

Skrevet
For å specce resto, trykker du "N" på ditt Keyboard. Velg nå talent treet; Restoration. Skal du ha enhancement/resto eller resto/enhancement? I 1.11 kan du specce opp til 10 % dmg i nærkamp + Nature Swiftness, det skal jeg gjøre når jeg begynner å raide :D

6256228[/snapback]

HaHa jeg trenger å vite hva jeg skal satse på improved flash heale og sånt dritt :-\ vill bare bli bra healer AsAp

Skrevet
Hehe... ^^

I'm just a rogue.

6256060[/snapback]

Du er 1,1,1,1,1,2,1,1,1,1,2 classen -_- *yawn* det tok meg cirka 1 dag å få alt roguen min opp i lvl 21 :p rogue er alt for lett class! dessuten er det alt for mange Unskilled player som spiller rogue :tease::tease::tease::tease:

6256095[/snapback]

"ok."

Hvor gammel sa du at du var? :p

Skrevet

6256228[/snapback]

HaHa jeg trenger å vite hva jeg skal satse på improved flash heale og sånt dritt :-\ vill bare bli bra healer AsAp

6256482[/snapback]

Flash heal er en priest-skill.

L2P plx.

Skrevet

en full resto build krever for øyeblikket 37 poeng i resto for å få det mest essensielle. (ns/puri/tide)

dette vil dog endre seg i 1.11, da trenger du fort 42 i resto for å få alt det nyttige.

litt snurt over at stakkars druids får innervate i 1.11 fordi de ellers ville ha måttet specce 31 i resto for å raide effektivt? ja

Skrevet

6256228[/snapback]

6256482[/snapback]

L2P plx.

6257805[/snapback]

ja vell, Liste over char jeg har Lovion lvl 60 warrior, Dvdjohn lvl 60 shaman, Nienor vl 40 priest? kanskje der jeg har Flash-heal? xD omg!

Skrevet (endret)

Link

Dette er noenlunde den speccen jeg skal ha i 1.11 på min shaman.. Kansje jeg forandrer noe, får vel vente og se.

Edit: fiksa linken..

Endret av Pelas
Skrevet
Det er ikke lov med animert avatar, DvD-john. :)

6258118[/snapback]

Pokker -_- jeg likte Ragg så godt også! Skal skifte AsAp... er du i Axemen?

Skrevet

6256228[/snapback]

6256482[/snapback]

L2P plx.

6257805[/snapback]

ja vell, Liste over char jeg har Lovion lvl 60 warrior, Dvdjohn lvl 60 shaman, Nienor vl 40 priest? kanskje der jeg har Flash-heal? xD omg!

6257914[/snapback]

Da burde du være klar over at det ikke finnes et talent som heter improved flash heal.

Poenget mitt står fortsatt - L2P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...