eikum Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hei alle sammen! Skal ha muntlig eksamen til fredag, får i morgen vite hva jeg kommer opp i.. Men jeg lurer på noe; 1. Får jeg i morgen et emne av lærern min også skal jeg ha en presentasjon for en senor? Får man et tema i alle fag? Eller er det noen fag som man må lese hele boka til, også 20 min før du skla presentere får du et tema? Jeg kan komme opp i; Norsk , NYere historie, Systemutvikling, BEDØK, Engelsk, Religion (som er VIF ) Petter
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 1. Får jeg i morgen et emne av lærern min også skal jeg ha en presentasjon for en senor?Får man et tema i alle fag? Eller er det noen fag som man må lese hele boka til, også 20 min før du skla presentere får du et tema? Du får vel vite faget i morgen, så har du forberedelsestid rett før du skal inn til sensor.
smeboe Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hei alle sammen!Skal ha muntlig eksamen til fredag, får i morgen vite hva jeg kommer opp i.. Men jeg lurer på noe; 1. Får jeg i morgen et emne av lærern min også skal jeg ha en presentasjon for en senor? Får man et tema i alle fag? Eller er det noen fag som man må lese hele boka til, også 20 min før du skla presentere får du et tema? Jeg kan komme opp i; Norsk , NYere historie, Systemutvikling, BEDØK, Engelsk, Religion (som er VIF ) Petter 6255428[/snapback] Dette skal dere ha bestemt demokratisk på forhånd, forskjellige bestemmelser for hvert fag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå