Marker Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det skal vel godt gjøres av Blizzard å vite om det er du eller en annen som spiller på en account, selv om IPen er forskjellig. Selv har jeg sikkert brukt 10 forskjellige IPer å spille fra, pga reise og hotell, skifte av bolig, etc...
HattyBusk Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vel..... vet ikke helt hvordan blizzard styrer med dette. Men vet både om flere som har blitt banna for å dele accounten med en kamerat. Men samtidig vet jeg om mange som ikke har hørt noe engang som deler både mer og på andre måter. For eksempel så har jo flere guilds en guildbank som alle officers (i alle fall noen) har tilgang til. En guildbank kan jo gjerne ha folk fra over 5 forskjellige land på samme uke over lenger tid. Men har enda ikke hørt om noen som har fått guild banken banna. Selv har jeg delt accounten med en kamerat og har ikke hørt noe fra det, han ble riktig nok ikke så grådi høy lvl før han ga seg. Broren min har lånt vekk sin til en annen som spilte mye, heller ikke de har hørt noe fra blizzard. Akuratt nå hender det at ei jeg kjenner gjennom wow logger på (fra utlandet), og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Poenget er at jeg tror egentlig ikke blizzard gjør noe om det ikke blir et problem. På toppen av alt så har de jo åpna for å flytte characters mellom accounter, noe som tyder på at dette er i alle fall delvis akseptert å spille på samme account siden det ikke er lov til å selge characters og det er de eneste måtene få en grunn til å flytte mellom accounter.
Phyx Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 På toppen av alt så har de jo åpna for å flytte characters mellom accounter, noe som tyder på at dette er i alle fall delvis akseptert å spille på samme account siden det ikke er lov til å selge characters og det er de eneste måtene få en grunn til å flytte mellom accounter. 6403469[/snapback] Hvor har du lest dette? Flytte chars mellom servere ja men jeg har ikke lest mellom accounts. Siden så er guild banks bundet opp mot accounts så det er bare en person som kan logge in på guild banken. Guild banken fungere akkurat som en vanlig karakter.
OlaTK Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Kjenner flere som deler account og har prøvd å snakke med GM's om å flytte chars over på nye accounts, flere av GM'ene har sagt at dette vil det bli åpnet for snart, dermed vil jeg ikke tro at blizzard slår noe hardt ned på dette.
Pilot_ Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Kjenner flere som deler account og har prøvd å snakke med GM's om å flytte chars over på nye accounts, flere av GM'ene har sagt at dette vil det bli åpnet for snart, dermed vil jeg ikke tro at blizzard slår noe hardt ned på dette. 6404493[/snapback] Dette har ikke jeg hørt eller lest noe om, kilde? Sikker på du ikke blander mellom bytting mellom accounts og bytting mellom servere? Btw, synes account-sharing er bare noe tull og jeg håper virkelig det er ulovlig. Blir like forbanna hver gang jeg ser folk som har en halv million kills i uka.
phnx85 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kjenner flere som deler account og har prøvd å snakke med GM's om å flytte chars over på nye accounts, flere av GM'ene har sagt at dette vil det bli åpnet for snart, dermed vil jeg ikke tro at blizzard slår noe hardt ned på dette. 6404493[/snapback] Dette har ikke jeg hørt eller lest noe om, kilde? Sikker på du ikke blander mellom bytting mellom accounts og bytting mellom servere? Btw, synes account-sharing er bare noe tull og jeg håper virkelig det er ulovlig. Blir like forbanna hver gang jeg ser folk som har en halv million kills i uka. 6404889[/snapback] Ikke alle deler på kontoer for å farme PvP. Alle mine nærmeste venner som spiller WoW vet passordet mitt og jeg vet passordet deres. Er utrolig kjekt å ha tilgang på andre professions enn de man har selv og ikke mist taxi /waterboy (mage). Eller f.eks hvis jeg er bortreist kan jeg be en av de logge inn og transmute for meg. Så jeg synes accountsharing burde være lov. Endret 29. juni 2006 av phoen|x
OlaTK Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) De jeg snakker om er feks brødre som har hver sin character på samme account, så det er ikke snakk om at de farer opp en og samme person. Synes da jeg uttrykker dette ganske klart i mitt inlegg ettersom jeg nevner flytting av characters fra en account til en annen. Sitter på jobb nå, så har ikke anledning til å finne noen kilder. Det jeg referer til er da også bare hva GM's har sagt til venner av meg når de har spurt om dette ingame. Endret 29. juni 2006 av Zephyros
Pilot_ Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har ingenting imot at brødre f.eks spiller på hver sin charecter på en account, men skal de være lov, så blir det lov for alle, og da mener jeg at ulempene blir litt større enn fordelene. Dessuten kan ikke jeg skjønner i alle dager hvorfor Blizzard skal godta noe sånt. De vil vel at alle skal kjøpe sin egen account sånn at de tjener bedre?
OlaTK Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 er vel nettopp derfor de åpner for character transfer til nye accounter. Da blir det åpnet flere accounts, og de tjener mer penger.
Phyx Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det skulle da bety at jeg kunne selge min lvl 60 alts? Jeg skulle bli veldig overrasket om dette kom til og bli mulig. Om ikke så skulle det bli bra butikk for chines farmers
Thel Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Nope, jeg hadde en guildmate som ble bannet mens de undersøkte saken, etter "the investigation" var over fikk har en 7dagers ban;)
SilverCRX Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Siden de vurderer å åpne for flytting av characters (men bare til en konto i samme husstand), vil jeg tro at du har lov til å dele kontoen med familien din.
Thel Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Det har seg vell sånn(som jeg har forstått det), er at man kan dele en account for barn/voksen.. Altså at en under 18 år har lovt å dele account med sin foresatte
Amon Amarth Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Siden de vurderer å åpne for flytting av characters (men bare til en konto i samme husstand), vil jeg tro at du har lov til å dele kontoen med familien din. 6410104[/snapback] husstand blir feil ord... Den må være registrert i samme navn, og vist du betaler med kreditkort, så må det være samme kreditkortnummer osv... adresse osv skal også være likt... det skal rett og slett være din account. da kan du flytte den... men når man kommer til det, så kan man jo alltids flytte den over til den accouten og selge den da...
The Stig Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Du kan dele kontoinfo med andre, men da mister du alle garantier du har. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå