Gå til innhold

PC INFORMASJON PROBLEM ANONYMITET


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem. Jeg ønsker å være anonym når jeg surfer på nettet

 

Jeg er dritt lei disse internettsidene som forteller meg alt om hvilket operativ system jeg har, hvilken nettleser, hvilken ip og hvor jeg befinner meg i verden osv. Slike ting liker jeg bare ikke.

 

Jeg har per dags dato Firefox, Avast Antivirus, Tiny Personal Firewall, Windows Defender for å beskytte meg. Vurderer å bruke routing gjennom TOR, men det er ikke lenger så kryptert som det var.

 

PS. JEG HAR ÅPNE PORTER I SYSTEMET, MEN IKKE DE STANDARD LEECHE PORTENE 1412, 412, 6881 som folk bruker til nedlasting og slikt. Så jeg tror ikke det er de som er problmemet heller.

 

plese help! :w00t:

 

jeg vet om tjenester som lar deg surfe gjennom deres nettsider, men gidder ikke dette.

 

denne metoden tror jeg også blir litt for slitsom

 

For total security: Go to costume store, buy fake glasses, moustashe, hat etc, go to small but popular (not local) internet cafe, pay with cash, use the internet for whatever, and if you need to save the files, put them onto a flash drive, then wipe keyboard, mouse, etc for fingerprints. Avoid security cameras and anything that could trace you at all costs. Good work agent, mission complete.

Endret av supersten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er dritt lei disse internettsidene som forteller meg alt om hvilket operativ system jeg har, hvilken nettleser, hvilken ip og hvor jeg befinner meg i verden osv. Slike ting liker jeg bare ikke.

 

Hm...tror man bare skal la ungene få leke seg. At noen greier å "lese" av disse opplysningene (merk at avlesningen skjer i din nettleser, innenfor din brannmur - ingen data slipper ut!) er en like stor trussel mot din sikkerhet som en sprettert er mot en tank. Litt sånn, "se pappa, jeg kan sykle på trehjulssykkelen min uten hender". Det sikreste tegnet på at man er totalt clueless er at man har en "jeg kan se ip-en din"-signatur. Da er det virkelig langt igjen til håp. De kan like gjerne tatovere "no brain" i pannen. :tease:

Endret av zjulik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...