Gå til innhold

Armored Fury er sluppet!


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få endret hvilken konto jeg skal spille AF med... Av en eller annen grunn får jeg følgende beskjed:

 

The account name you entered is in use. Please try another account name.

 

Dette skjer når jeg prøver å skrive inn den accounten jeg spiller BF2 med. Fatter ikke hvorfor det er slik? Hvis jeg derimot skriver inn den andre accounten jeg har, funker det... :mad:

6257205[/snapback]

 

Du må gå og bytte mellom BF2 account names på EA sine websider. Litt knotete, men sånn er det. Gå på "My Account" på toppen av sida der og bytt navn.

6257644[/snapback]

 

Jeg fant ut av det til slutt.. Var jeg som hadde surret med FEIL EA account, slik at jeg ikke fikk byttet til BF2 accounten jeg bruker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter med å få endret hvilken konto jeg skal spille AF med... Av en eller annen grunn får jeg følgende beskjed:

 

The account name you entered is in use. Please try another account name.

 

Dette skjer når jeg prøver å skrive inn den accounten jeg spiller BF2 med. Fatter ikke hvorfor det er slik? Hvis jeg derimot skriver inn den andre accounten jeg har, funker det... :mad:

6257205[/snapback]

 

Du må gå og bytte mellom BF2 account names på EA sine websider. Litt knotete, men sånn er det. Gå på "My Account" på toppen av sida der og bytt navn.

6257644[/snapback]

 

Jeg fant ut av det til slutt.. Var jeg som hadde surret med FEIL EA account, slik at jeg ikke fikk byttet til BF2 accounten jeg bruker..

6258021[/snapback]

Jeg har samme trøbbelet! Hva gjorde dere? Må man bytte fra den accounten man har hos EA når man registrerte seg til nicknavn(account) man bruker i vanlig bf2?? Eller er jeg helt på bærtur nå :roll:

 

Edit: Man spiller vel på samme kontoen på bf2 og armoured fury?

Endret av Krimhet
Lenke til kommentar
Jeg har samme trøbbelet! Hva gjorde dere? Må man bytte fra den accounten man har hos EA når man registrerte seg til nicknavn(account) man bruker i vanlig bf2?? Eller er jeg helt på bærtur nå :roll:

 

Edit: Man spiller vel på samme kontoen på bf2 og armoured fury?

6258640[/snapback]

 

Under "My Account" på EA sine sider skal du bytte BF2 nick til det du bruker i spillet, uavhengig av EA-kontoen på web-sidene deres.

Lenke til kommentar
Jeg har samme trøbbelet! Hva gjorde dere? Må man bytte fra den accounten man har hos EA når man registrerte seg til nicknavn(account) man bruker i vanlig bf2?? Eller er jeg helt på bærtur nå :roll:

 

Edit: Man spiller vel på samme kontoen på bf2 og armoured fury?

6258640[/snapback]

 

Under "My Account" på EA sine sider skal du bytte BF2 nick til det du bruker i spillet, uavhengig av EA-kontoen på web-sidene deres.

6258724[/snapback]

 

Det stemmer faktisk ikke helt... Jeg har to EA-kontoer. Jeg kjøpte AF med konto X, og logget meg inn for å skifte til mitt INGAME-nick. Dette fikk jeg ikke lov til, da jeg fikk beskjed om at dette var i bruk.

 

Så byttet jeg til EA-konto Y (kjøpte spillet på nytt ja...) og endret INGAME-nick til det jeg bruker. Da funket det som det skulle..

Lenke til kommentar
er det noen som har en sjapp sjapp link til en 64-player mod i SP?

Hakke tid til å søke gjennom nå...

6259467[/snapback]

Har du ikke tid til å søke selv så har du heller ikke tid til å spille ^^

6261040[/snapback]

 

Skulle egentlig på et lite lan uten internett og måtte bare få prøvd de nye flya og helikoptrene.. men siden det ikke ble noe av så fikk jeg prøvd på internett =)

 

Men fant fortsatt ikke noe når jeg søkte, er det det som heter COOP mod?

Lenke til kommentar

jeg får installert AF fint og skal joine en server og akkurat når det står "join server" etter loadinga, så klikker programmet og jeg blir kasta ut i windows (skrivebordet) igjen .. hvorfor? er det like stress å få AF til å funke som Euro Forces?? fordi det var dritstress å få Euro forces til å funke, måtte inst patcher i riktige rekkefølger etc.. må man det her også?? noen som vet hvordan?

Lenke til kommentar
med tanke på hva EA har levert i det siste, stiller jeg meg skeptisk!

6262406[/snapback]

Jeg tror faktisk de har testet produktet nå før de lanserte det denne gangen :dontgetit: Tok litt tid å laste ned pga. serverne var "sprengt" for og si det sånn, ble satt i kø og greier. Men nå har jeg fått instalert det og jeg må si meg posetift overrasket :) har ikke hatt noe problemer med det.

Og Operation Harvest banen er bare fantastisk :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...