Leo_ Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Er bare å borre hull i støtdemperne så olja lekker ut. Da har du en gyngehest med livsfarlige kjøreegenskaper som kan gjøre selv en skipper sjøsyk...
Magnum p.i. Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Og jeg kjører jo en Volvo. Du kjører Volvo, jeg kjører Mitsubishi fra 90-tallet. Og den dagen jeg får en hoppende 850 i fronten er kanskje den dagen du begynner å tenke litt på dine medtrafikanter som tross alt må kjøre på de samme veiene som den sjøsyke svensken din. Jeg kjører med piggfrie vinterdekk til langt utover våren. Det piper imidlertid ikke noe særlig i svingene før det slipper. De er av merket Gislaved. Og jeg tror ikke amerikanerne kjører med vinterdekk på sommeren, så det må være noe annet som lager den gode lyden. Lyden i filmer er langt på i et lydstudio. Det heter ikke "hollywood-dekk" for ingenting. Og hvis du gjør om bilen din til en gyngehest tror jeg du skal slite litt med å redde deg inn når den slipper. Og jeg hadde håpet noen hadde kjennskap til dette. Forslag som campingvognfjærer, 2CV-fjærer og barnevognfjærer klarer jeg å komme på selv. De færreste som henger på bilforum har noe særlig kjennskap til slikt, da normale mennesker gjerne liker gode kjøreegenskaper framfor livsfarlige. Logikken i ditt spørsmål er på samme nivå som om noen skulle spurt på et helseforum hva man kan gjøre for å brekke ryggen lettest. Endret 10. juni 2006 av walter_melon
-Petter- Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 hehe, hyling i svingene på filmer - det er _FILM_ , som tidligere sagt "Hollywood-dekk". Jeg så en film en gang, husker ikke hvilken.. men bilen kom ihvertfall over på gress, og seffølgelig begynnte dekka å hyle :!: :!:
Vetlite Skrevet 10. juni 2006 Skrevet 10. juni 2006 Tja og løs grus. Hvis du skal gjøre alt som er foreslått her må du få montert ei farts-sperre på Volvoen, maks 30km/t .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå