Gå til innhold

HW-Lan 06: Vil det være "HW-rekke" eller noe slikt?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Angående egen HW-rekke: Nei. HW-LAN er nærmest en eneste stor HW-rekke. :) Om noen ønsker å gå sammen i egne rekker er det selvsagt ingenting i veien for det.

6272177[/snapback]

Her burde kanskje dere bli enige med dere selv? Noen av dere sier at dere tror det kommer 2-3000 stykker, noen sier at det kun blir diskusjon.no/hw.no-folk. Hvis det kommer 2000 folk, så må man skaffe hw.no-rekke, evt. eget område for forummedlemmer som uttrykker et ønske om det, for det kommer ikke så mange forummedlemmer.

 

Hvis det kommer 3000 forummedlemmer (Folk som er registrert og aktive _i dag_, og ikke folk som registrerer seg fordi de skal på lanet), så skal jeg komme syklende på trehjulssykkel i leopardtanga og helsetrøye :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her burde kanskje dere bli enige med dere selv? Noen av dere sier at dere tror det kommer 2-3000 stykker, noen sier at det kun blir diskusjon.no/hw.no-folk. Hvis det kommer 2000 folk, så må man skaffe hw.no-rekke, evt. eget område for forummedlemmer som uttrykker et ønske om det, for det kommer ikke så mange forummedlemmer.

 

Hvis det kommer 3000 forummedlemmer (Folk som er registrert og aktive _i dag_, og ikke folk som registrerer seg fordi de skal på lanet), så skal jeg komme syklende på trehjulssykkel i leopardtanga og helsetrøye :)

6339409[/snapback]

Jeg skal se til at din del av avtalen holdes når jeg har drevet kampanje på forumet ;)

Neida, det er som du sier usannsynlig at flesteparten som kommer på lanet, og da 2000+ folk er aktive HW/diskusjon.no-brukere. Så egen HW-rekke kan jo ikke skade.

Lenke til kommentar
Dette er jo nærmest en favorisering av brukere, og hvem skal få dømme hvem som får sitte på denne rekka?

 

Skal det være noe hw.no rekke får deltagere lage den selv.

6339974[/snapback]

Har noen sagt at dette skal være offisielt støttet fra styret sin side? Er ikke verre enn at tråd opprettes på forumet, og de som vil sitte på rekka gir lyd fra seg i tråden =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg vet ikke hvem jeg skal sitte med på LAN-et. Ingen av de jeg kjenner skal på LAN-et og jeg kjenner ingen andre enn The Strategy-player, over nett bare, som skal dit. Så, noen som har lyst til å alliere seg med meg og Preben?

6420912[/snapback]

Om jeg klarer å overtale mamma (ja, du vet, mødre :nei: ) så _skal_ jeg sitte ved deg og TSP :)

Lenke til kommentar

hvis jeg får med de jeg vil, så blir det vel at vi er 4 stykker som sitter sammen, det blir show.. kommer nok ikke til å sitte på noe HW rekke, må jo henge litt meg kompisene å vet du :tease::thumbup:

 

 

Men bare en ting til, er det mange her som skal ha med hylle, til å sette opp der?

vudere det men vet ikke helt :D:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Fyren spør om hvem som skal sette opp hylle og du svarer at du ikke skal sette opp hylle? Hva om alle på forumet som ikke skal på hw-lan svarer i tråden om hvem som skal på hw-lan? Det hadde blitt utrolig mye støy av det. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette :p.

6439222[/snapback]

Jaja, man trenger da alltid ikke å være så nøye på slikt. Forøvrig er jo emnet ikke relatert til emnet i tråden at all. Hva har hylleoppsetting med HW-rekke å gjøre? Det bemerket du nok ikke nei! Så når sant skal sies burde det kanskje splittes ut til et ege emne før hele tråden handler om lan-hyller istedenfor HW-rekke.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...