Gå til innhold

Dives the song.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Gjest Slettet+987123897
Hvis det er noen som hører på Nrk Mp3 så hører du sample av denne støtt! drit lei av den . Holly Dolly med Dolly song tror jeg den heter. Tatt fra Finsk Polkadans:P

7989698[/snapback]

 

Loituma-Levas Polka heter den (er ikke sikker på skrivemåten, det står lenger oppe på siden)

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne er old her, men sangen er iværtfall unektelig kul. Gleder meg til neste party "fuuuuck, now crying handle it!".

 

Last den ned her.

 

Så ufattelig morsomt å spille på samme server som Dives xD.

6241035[/snapback]

 

linken er død...

hvis det er det jeg tror er... så er det OOLD :p d var liksom når man gikk med tier 0 eller værre :p til ony xD

Endret av eggenz
Lenke til kommentar
Vet ikke om denne er old her, men sangen er iværtfall unektelig kul. Gleder meg til neste party "fuuuuck, now crying handle it!".

 

Last den ned her.

 

Så ufattelig morsomt å spille på samme server som Dives xD.

6241035[/snapback]

 

linken er død...

hvis det er det jeg tror er... så er det OOLD :p d var liksom når man gikk med tier 0 eller værre :p til ony xD

7990549[/snapback]

Postet den 4. juni, 2006... Tråden er rimelig old også.

Lenke til kommentar
Hvis det er noen som hører på Nrk Mp3 så hører du sample av denne støtt! drit lei av den . Holly Dolly med Dolly song tror jeg den heter. Tatt fra Finsk Polkadans:P

7989698[/snapback]

 

Loituma-Levas Polka heter den (er ikke sikker på skrivemåten, det står lenger oppe på siden)

7989864[/snapback]

 

Ja men gruppa og sangen som jeg mener heter Holly Dolly. Den som surrer å går på Mp3

Lenke til kommentar
Hvis det er noen som hører på Nrk Mp3 så hører du sample av denne støtt! drit lei av den . Holly Dolly med Dolly song tror jeg den heter. Tatt fra Finsk Polkadans:P

7989698[/snapback]

 

Loituma-Levas Polka heter den (er ikke sikker på skrivemåten, det står lenger oppe på siden)

7989864[/snapback]

 

Ja men gruppa og sangen som jeg mener heter Holly Dolly. Den som surrer å går på Mp3

7992274[/snapback]

Det er vel en technoremix av Loituma sin. Drittsang, orginalen er best.

 

Uansett, dette var en gammel tråd, så la den dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...