Gå til innhold

HW-Lan 06: Hva med nm i powerball?


Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne vært morro, har ikke selv prøvd en powerball, men kunne jo vært morro. Si alle som vil bli med får prøve og de 8 beste går videre til finale der de har 3 forsøk på seg. den med høyest rpm(eller best sammenlagt?) vinner :)

hadde vært litt orginalt, har jo harddisk kasting så :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glimrende ide! Isåfall foreslår jeg at man har en form for kvalifiseringsrunde der deltakerne går til crewet og får målt sin hastighet. Etter dette kan man plukke ut la oss si de ti beste og la disse konnkurere gjennom flere runder. Men det kunne vært show ja.

Lenke til kommentar
Tja, ha i så fall to grener da. Nybegynner og de som allerede har brukt disse en stund før partyet.

6242849[/snapback]

Vi kunne hatt A-NM og B-NM, og at man gjennom en kvalifisering avgjorde hvem som skulle være i B-NM og hvem som skulle være i A-NM, de dårlige i B, de gode i A.

 

Men dette kunne kanskje ført til litt juksing hvis premien var den samme? At noen bevisst gjorde det dårlig for å komme til B-NM for så å ta skikkelig i i B-NM og vinne hele skiten? Kunne kanskje vært en regel at hvis det var stor forskjell på resultatenene til en person i kvalifiseringen og B-NM så skulle det "etterforskes". :wee:

 

Glimrende ide! Isåfall foreslår jeg at man har en form for kvalifiseringsrunde der deltakerne går til crewet og får målt sin hastighet. Etter dette kan man plukke ut la oss si de ti beste og la disse konnkurere gjennom flere runder. Men det kunne vært show ja.

6230131[/snapback]

Du har sett for mye på Idol Snorre :p . Synes man kunne plukket ut de 25 beste og 25 litt dårligere enn de beste. Slik at det ble 25 stykket i hvert av de uoffisielle NMene Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Kan jo gjøre det slik:

Alle som vil delta kan bli med. De som ikke har prøvd en powerball før, får f.eks 5.min på seg å lære seg åssen den funker. Dommerene ser på hver enkelt og skriver opp resultatet.

De 25 beste kommer videre og har 3 forsøk hver på å få beste resultat. de 3 beste får en premie.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...